سخنگوی دولت گفت: قیمت حامل‌های انرژی در سال ۹۷ افزایش نمی‌یابد.

نوبخت: قیمت حامل‌های انرژی در سال ۹۷ افزایش نمی‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۷ بهمن) در نشست خبری که در محل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برگزار شد با اشاره به سیاست دولت در سال آینده برای پرداخت نقدی یارانه‌ها گفت: دولت ارقامی برای هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده در نظر گرفته و برنامه مشخصی برای آن داریم اما آقای لاریجانی به وفاق بین دولت و مجلس تاکید داشت، ما گفتیم یارانه‌ها به افراد نیازمند پرداخت شود.

وی افزود: شناسایی افراد نیازمند برای دریافت یارانه نقدی، فرمول دولت است، البته اگر بخواهیم دنبال پردرآمدها باشیم، ابدا این سیاست دولت نیست. باید جامعه هدف مشخص شود که چه کسی نیازمند دریافت یارانه هستند.

نوبخت با تاکید بر اینکه دولت نمی‌خواهد در زندگی مردم در رابطه با هدفمندی یارانه‌ها تشویش ایجاد کند، اظهار داشت: به طور قطع در فرصتی که برای بررسی بیشتر لایحه بودجه ۹۷ در کمیسیون تلفیق ایجاد شده، در زمینه هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت‌های نقدی به جمع‌بندی خواهیم رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین با اشاره به سیاست دولت در قبال میزان قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده، گفت: اگر اصلاحی در قیمت حامل‌های انرژی صورت گیرد، در ارتباط با سیاست یارانه‌ای و فقرزدایی نیست و صرفا منابع را در جهت توسعه اشتغال باید داشته باشیم؛ اینطور می‌توان گفت که قیمت حامل‌های انرژی افزایش نمی‌یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.