سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اهمیت دیدار این تیم برابر گسترش فولاد گفت: بازی برابر گسترش فولاد تبریز برای ما مثل یک فینال است.

سائلام: بازی با گسترش فولاد مثل فینال است/ جایگاه کنونی تراکتورسازی هیچ کس را خوشحال نمی کند

به گزارش قدس آنلاین، آرتوئلور سائلام بعدازظهر سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: ما فردا یک مسابقه بزرگ داریم. این بازی برای ما مثل یک بازی فینال است. از این جهت فینال گونه است که اگر ما بتوانیم در این بازی برنده شویم، در جدول لیگ موقعیت‌مان جابه‌جا می‌شود. اگر ما فردا سه امتیاز بازی را بگیریم می‌توانیم با قسمت‌های پایین جدول ارتباط‌مان را قطع کنیم و بعد از این سعی می‌کنیم که نگاه‌مان به نقاط بالای جدول باشد.

او در ادامه گفت:‌ ما دو بازی خارج از خانه داشتیم. این دو بازی برای ما خیلی خوب تمام شد، مخصوصا بازی با پدیده. قرار است برای اولین بار همراه طرفدارانمان مقابل گسترش فولاد به میدان برویم. می‌خواهیم به گونه‌ای بازی کنیم که اعتماد طرفداران‌مان نسبت به ما کم نشود.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله فردا در یک استادیوم پر از جمعیت با طرفداران پرشور و هیجان‌مان می‌خواهیم یک بازی خیلی خوب از خودمان نشان دهیم و با یک برد خیلی شیرین این روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

سرمربی تراکتور اظهار کرد: بازی فردای ما از این جهت فینال گونه است که روز دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا یک جنگ تمام عیار قرار است برای ما شروع شود. انعکاس این بازی در دیدارهای آینده ما خیلی تاثیرگذار است.  من در این ارتباط با بازیکنانم پس از دیدار با پدیده خیلی صحبت کردم. ما سال‌های زیادی است که در فوتبال هستیم. در بازی‌هایی که ما خوب نتیجه گرفتیم همیشه با مشکل روبه‌رو می‌شویم. اما من به بازیکنانم توضیح داده‌ام که این جایگاهی که ما داریم هیچ کس را خوشحال نمی‌کند. در نتیجه ما باید بازی‌های بیش‌تری را برنده شویم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم. پس ما برای بازی فردا هیچ عذر و بهانه‌ای برای از دست رفتن امتیاز نداریم.

او تاکید کرد: من به بازیکنانم بی‌نهایت اطمینان دارم. فردا قرار است بسیار مسوولیت‌پذیرانه رفتار کنند و یک بازی که لایق خودشان است را قرار است ارائه دهند.

سائلام در رابطه با بازیکنانی که فردا در اختیارش نیستند گفت: ایران پوریان مصدومیتی داشت اما دیروز با تیم تمرین کرد. به غیر از این‌ها خدا را شکر مشکل دیگری نداریم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: ما وقتی که به جدول نگاه می‌کنیم می‌بینیم که گسترش تیم خیلی خوبی است و با مربی جدیدشان یک پیشرفت خیلی خوبی از خود نشان دادند. قرار است با یک تیم خوب یک بازی سخت را داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که فوتبال ایران در ۱۵ سال گذشته چه تغییراتی کرده است؟ اظهار کرد: تفاوت‌های بسیار واضحی در فوتبال ایران رخ داده است. مثلا جایگاه تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ فیفا و حضور ایران در دوره‌های امید جام جهانی. مخصوصا این که همین دو بازی اخیرمان را ما در یک استادیوم بسیار زیبا بازی کردیم. در این ارتباط پیشرفت‌هایی در حال رخ دادن است. مردم ایران بسیار به فوتبال علاقه‌مندند. از شور و هیجان‌شان از حضور در استادیوم‌ها می‌توان دید.

او در پاسخ به این سوال که چگونه ظرف مدت کمی توانستی یک فوتبال تکنیکی را در تیم جا بیندازید؟ گفت: ما بازیکن تکنیکی زیادی داریم و از آن‌ها خواسته‌ایم که با آخرین توان‌شان برای تیم بازی کنند. یک مشکلی که در ترکیه هم وجود دارد این است که بازیکن معمولا بازی ساده را انتخاب نمی‌کنند.

سائلام در رابطه با محبوبیتش بین هواداران تراکتورسازی تصریح کرد: یک قاعده‌ای در فوتبال است که اگر می‌خواهید محبوب شوید باید بازی‌های خوبی ارائه کنید تا بتوانید انسان‌ها را خوشحال کنید. وقتی که هواداران از آمدن ما خوشحال هستند طبیعتا یک انتظاراتی هم از ما دارند. شاید قبل از آمدن انسان‌ محبوبی باشید اما وقتی نتوانید تیم را به مراتب بالاتری ببری، این محبوبیت را از دست می‌دهید.

او درباره جذب دو بازیکن خارجی جدید برای تراکتورسازی گفت: این دو نفر در تیم تمرین می‌کنند. ما می‌خواهیم از این دو نفر در بازی فردا هم استفاده کنیم. اما از این که از هر کدام‌شان چه مقداری استفاده خواهیم کرد در بازی فردا مشخص می‌شود.

سائلام ادامه داد: ما می‌خواستیم مقابل حریفان عربستانی خود در زمین‌مان بازی کنیم. آخرین وضعیت از این قرار است که ما باید در مسقط بازی کنیم. ما هنوز منتظریم که رسما اعلام شود. ما معمولا برای بازی‌های خارج از خانه‌مان  یک روز زودتر به محلی که قرار است بازی کنیم می‌رفتیم اما برای آن بازی قرار است دو روز زودتر به مسقط برویم.

من از هواداران‌مان می‌خواهم آن طور که در شان تیم تراکتورسازی و شهرشان است، ما را تشویق کنند. با مشغول شدن به مسائل دیگر روحیه تیم و خودشان را خراب نکنند. ما می‌خواهیم که هواداران به ما انرژی دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.