خرم آباد - استاندار لرستان گفت:اموال تملیکی می‌تواند برای توسعه استان در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد که انتظار می‌رود این اجازه صادر شود.

اموال تملیکی برای توسعه استان در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدموسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان بیان کرد:  وزارت دادگستری یک وزارت ویژه بوده و وزیر دادگستری تنها وزیری است که باید موافقت سه قوه را داشته باشد.

وی ادامه داد: در استان لرستان هدفمان ایجاد حس همیاری و همکاری بوده و در این راستا شورای راهبردی متشکل از  دستگاه‌های مختلف تشکیل دادیم که خوشبختانه نماینده ولی فقیه در لرستان، مجموعه دادگستری و نمایندگان مجلس همراه هستند.

استاندار لرستان عنوان کرد: همه آماده هستیم تا در فضای همدلی به بهبود وضعیت لرستان کمک کنیم.

وی یادآور شد: لرستان نسبت به سایر استان‌ها در بحث توسعه عقب مانده است و لذا باید سرعتی بالاتر از سرعت استان‌های دیگر داشته باشیم.

خادمی عنوان کرد:انتظار می‌رود با توجه به مشکلات موجود استان لرستان را به طور ویژه و خاص مد نظر مسوولان و وزرا قرار گیرد.

وی به بحث اموال تملیکی اشاره و اظهار کرد:در ستاد مبارزه با مواد مخدر و املاک تملیکی اموال قابل استفاده‌ای وجود دارد که در زمینه‌های مختلف می‌توان از آنها استفاده کرد و لذا از وزیر دادگستری درخواست داریم اجازه داده شود از این امکانات برای توسعه استان استفاده کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.