رشت-مرکز جامع آزمون الکترونیک دانشگاه علوم‌ پزشکی گیلان در دانشکده پزشکی این دانشگاه در رشت راه‌اندازی و افتتاح شد.

مرکز جامع آزمون الکترونیک دانشگاه علوم‌ پزشکی گیلان راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین،مرکز جامع آزمون الکترونیک دانشگاه علوم‌ پزشکی گیلان صبح امروز با حضور شاهرخ یوسف‌زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در دانشکده پزشکی این دانشگاه افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تشریح اهداف احداث " مرکز جامع آزمون الکترونیک" این دانشگاه اظهار داشت: این مرکز ظرفیت پذیرش ۱۱۰ دانش‌آموخته این دانشگاه را دارد تا به طور همزمان در آزمون‌های الکترونیک شرکت کنند.

شاهرخ یوسف‌زاده چابک با بیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گذشته از چنین قابلیتی در حوزه برگزاری آزمون‌های الکترونیک برخوردار نبور گفت: " مرکز جامع آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان" بیشترین ظرفیت برگزاری آزمون‌های الکترونیک در شمال کشور را دارد.

وی با اعلام اینکه "مرکز جامع آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان" قابلیت برگزاری آزمون‌های متنوعی نظیر زبان خارجه و IELTS را نیز دارد تصریح کرد: احداث این مرکز گامی بلند در راستای ارتقاء کیفیت آموزش در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به همزمانی افتتاح این مرکز با ایام مبارک دهه فجر خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما این مرکز یکی از مراکز مهم آموزشی محسوب می‌شود.

جبار کوچکی‌نژاد با اعلام اینکه این مرکز مهم‌ترین مرکز ارزیایی دانشجویان به‌ویژه در حوزه علوم پزشکی است عنوان داشت: با توجه به اینکه آزمون‌های حوزه علوم‌پزشکی تخصصی است و نیاز به تسلط بسیار زیاد دانشجو دارد، این مرکز می‌تواند به تسلط بیشتر دانشجویان کمک کند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.