یاسوج-سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: ۱۹ پروژه بهداشتی و درمانی از محل طرح تحول سلامت در این شهرستان در دست ساخت است.

 ۱۹ پروژه بهداشتی و درمانی در بویراحمد در دست ساخت است

به گزارش قدس آنلاین، اورژانس بین جاده‌ای حسین‌آباد دشتروم(جاده یاسوج-بابامیدان) توسط بسیج سازندگی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در آئینی با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار شهرستان بویراحمد کلنگ زنی شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در این آئین با بیان اینکه ۵۵ پروژه بهداشتی و درمانی از محل طرح تحول سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است، گفت: از این تعداد ۱۹ پروژه در شهرستان بویراحمد واقع شده است.

محسن مرادی با بیان اینکه چند پروژه بهداشتی و درمانی توسط بسیج سازندگی و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان بویراحمد اجرا شده است، افزود: ۳ خانه بهداشت شامل دلی‌رچ، جوبریز و موردراز در دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: از مجموع ۱۹ پروژه بهداشتی و درمانی طرح تحول سلامت در شهرستان بویراحمد ۱۰ مورد اوایل سال ۹۶ کلنگ زنی شده که هم اکنون بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه پایگاه اورژانس جاده‌ای دشتروم بویراحمد با مشارکت بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی احداث می‌شود، گفت: بسیج سازندگی در زمینه رفع محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف در حد توان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

سرهنگ رضا رنجبر با تشریح برخی فعالیت‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی در مناطق محروم و روستایی استان افزود: با همکاری و تعامل بخش خصوصی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری طرح‌های مختلف اقتصادی در استان اجرا شده است.

وی از در دست ساخت بودن ۴ طرح کرامت در مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۳ مورد کلنگ زنی و یک پروژه نیز افتتاح می‌شود که امیدواریم گامی به سوی توسعه و رفع محرومیت‌ها برداشته شود.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.