گیلان -جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد .

جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران همراه با تقدیر از مدافعان حرم زینبی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ریاست، مسوولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، در سالن اجتماعات مرکزآموزشی درمانی الزهرا (س) رشت برگزار شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این مراسم ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر روز شاهد پیشرفت های روزافزون و توسعه کشور سر افراز ایران در زمینه های مختلف هستیم که این اتفاق مهم شاید در تاریخ بی نظیر باشد که کشوری مستقل و بدون اتکاء به ابر قدرت های جهانی بتواند راه های پیشرفت و توسعه را به تنهایی طی کند.
دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک خاطر نشان کرد: در سال گذشته که در مراسم ستادی جشن انقلاب از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان مدافع حرم سخن گفته می شد؛ شاید کسی فکر نمی کرد که قرار است کمتر از یک سال جبهه مقاومت بتواند طومار داعش و تکفیری های تحت حمایت آن ها در هم بپیچد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار داشت: رسالت امروز ما گسترش علم و حرکت در مرز های دانش است تا همان گونه که رزمندگان ما در جبهه های نظامی با اقتدار به پیروزی دست یافتند، انشالله روزی برسد که جمهوری اسلامی ایران نیز به یک اقتدار همه جانبه علمی و اقتصادی دست یابد و به فرموده پیامبر عزیز اسلام جامه عمل بپوشاند که فرموده: دانش اگر در ثریا هم باشد مردمی از فارس به آن دست پیدا می کنند.
 فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان که سخنران ویژه این مراسم بود، ضمن تبیین دلایل ایجاد داعش و النصره در کشور سوریه و عراق، گفت: در حال حاضر، انقلاب اسلامی ایران یک ضربه سخت و مهلک به استعمارگران و جهانخواران وارد کرده است. استعمارگرانی که طی صد ها سال با اجیر کردن و فریب انسان ها برای خود سلاح و قدرت تهیه کردند.
سردار محمد علی حق بین خطاب به جامعه دانشگاهی علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: شما جامعه علمی حوزه بهداشت و درمان باید علم آینده این حوزه را به نحوی شایسته و خوب طراحی کنید و طراحی های دشمنان را نیز خوب بشناسید و تجزیه و تحلیل کنید، چون دشمنان دارند هر روز برای من و شما طراحی می کنند و سعی دارند طراحی های خود را نیز عملیاتی کنند.
در ادامه از کتاب مدافعان حرم زینبی که مجموعه خاطرات مدافعان حرم شاغل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است رونمایی شد.
 در پایان از مدافعان حرم شاغل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد و همچنین به برگزیدگان قرآنی نیز جوایزی اهداء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.