یزد- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمن واستکبار جهانی هیچ گاه دست از سر مردم ایران بر نمی دارد و زمانی که بداند ما در موضوع بازدارندگی دارای توانایی هستیم وجوانان ما با تجربه هستند آنگاه عقب نشینی می کند .

استکبار جهانی هیچ گاه دست از سر مردم ایران برنمی دارد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، سردار فتح الله جمییرشامگاه سه شنبه در دیدار با یکی از جانبازان مدافع حرم اظهارداشت: نسل جوان کشور باید از رشادت مدافعان حرم آگاهی داشته باشند و جوانان امروزمانند جوانان دوران دفاع مقدس مقابل دشمن ایستاده اند.  

وی افزود: مدافعان حرم از رویش های انقلاب هستند  و جوانان ما  به شناخت آگاهی از تجربیات این نسل احتیاج دارند  و جوانان امروز در برخی ازموارد بهتر می باشند و ما باید قدردان این افراد باشیم.

سردار جمیری تصریح کرد: جوانان که امروز به عنوان مدافعان حرم در سوریه مبارزه کردند کارشان به مراتب از جوانان دوران دفاع مقدس بود .

فرمانده سپاه الغدیر استان گفت: دوران دفاع مقدس درخاک ایران بود بود ورزمندگان ما هم دل و هم زبان با دشمن متجاوز جنگیدند اما مدافعان حرم برای اعتلای نام اسلام در کشوری دیگرغیر از ایران با دیگر افرادی که از کشورهای مختلف با زبان و فرهنگ خاص خود بودند وبه شرایط جغرافیایی منطقه آشنایی و تسلط نداشتند ولی ماندند و مبارزه کردند و این یک کار بسیار ارزشمند می باشد.  

سردار جمیری در پایایان این دیداراز صبر و استقامت خانوادهای مدافع حرمتجلیل نمودو بری این جانباز عظیم الشلان آرزوی بهبود ی کامل نمود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.