اراک- همزمان با ایام مبارک دهه فجر با حضور استاندار و برخی مدیران اجرایی استان مرکزی یک واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کمیجان به بهره برداری رسید و کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی خنجین به زمین زده شد.

افتتاح وکلنگ‌ زنی واحد های صنعتی استان مرکزی

 به گزارش قدس انلاین  به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی ،مصطفی آمره مدیر عامل در حاشیه افتتاح شرکت صنایع پزشکی سیما طب گفت: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۴۰۰متر و زیربنای یک هزار و ۴۰۰ متر مربع با سرمایه ای بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر ساخته شده و سالیانه ظرفیت تولید ۲هزار قطعه انواع تخت و صندلی های پزشکی مدرن را دارد. وی افزود: همچنین براساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی کلنگ احداث ناحیه صنعتی خنجین در مساحت ۳۰ هکتار شامل ۱۸ هکتار زمین صنعتی و ۹۰ قطعه واحد تولیدی با پیش بینی اشتغال ۷۲۰ نفر به زمین زده شد.

گفتنی است آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: استان مرکزی از لحاظ تنوع و تعدد واحد های صنعتی مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی جز رده های برتر کشور است . وی گفت: صنایع متوسط و کوچک نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری دارند و تمامی دستگاهای اجرایی و خدمات رسان باید این مجموعه عظیم را در خدمات رسانی یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.