ایلام- مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی مهران گفت: در حال حاضر نقدینگی منطقه ویژه اقتصادی مهران، حدود ۱۰ الی ۱۳ میلیون تومان است.

۱۰ میلیون تومان تنها نقدینگی منطقه ویژه اقتصادی مهران است

منت محمدی روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه با مساعدت استاندار درخواست ۶۰ میلیارد ریال اعتبار داده ایم که امیدواریم این میزان اعتبار برای پیشبرد اهداف منطقه ویژه اقتصادی مهران تصویب شود، اظهارداشت: درصدد هستیم تا طرح جامع تفصیلی این منطقه ویژه اقتصادی با همفکری شرکت های مشاور تدوین و تعریف شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ما برای رونق بخشیدن به این منطقه، الگوبرداری از مناطق ویژه اقتصادی موفق کشور است، افزود: این الگوبرداری در کنار استفاده از بهترین مشاوران می تواند نوید بخش رونق و توسعه منطقه ویژه اقتصادی مهران شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی مهران به ۸۱۷ هکتار زمین در اختیار این منطقه اشاره کرد و بیان داشت: محصور کردن زمین و واگذاری آن به سرمایه گذاران بخش خصوصی از اولویت های کاری ما خواهد بود که به جد پیگیر آن هستیم.

منت محمدی با اشاره به واگذاری ۱۳۸ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی مهران به ۲۶ نفر از سرمایه گذاران بخش خصوصی، گفت: این واگذاری ها در زمان مدیریت قبلی صورت گرفته و هنوز مستندات آن تحویل داده نشده، اما به آنها برای تسریع در آغاز کار اخطار داده شده است.

وی یادآور شد: هر سرمایه گذاری که تمایل به استفاده از زمین های منطقه برای سرمایه گذاری و ایجاد بنگاه اقتصادی دارد، بایستی در اسرع وقت فعالیت خود را آغاز کند در غیر اینصورت مجبور به اتخاذ تصمیماتی برای جلوگیری از هدررفت سرمایه در این منطقه خواهیم شد.

گفتنی است منت محمدی ۹ بهمن ماه جاری به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی مهران منصوب شد، وی پیش از این بعنوان شهردار ایلام مشغول به فعالیت بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.