جغتای - رئیس کمیته امداد جغتای از افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویی در دهه فجر خبرداد.

افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویی در جغتای

رضا مسکنی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در جغتای، اظهارداشت: دردهه  فجر امسال ۳۰واحد مسکن مددجویی  که ۵ واحد مسکن شهری و  ۲۵واحد مسکن مقاوم سازی در روستاهای ریواده، منیدر، جبله نو، زمند، راهچمن و فشانجرد افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ‌بر سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و آورده مددجویان هزینه شده است.

مسکنی از ۴۱ مورد تعمیرات مسکن مددجویان خبر داد و گفت: این تعمیرات امسال با هزینه  بالغ بر ۷۷۰ میلیون ریال انجام شده و همچنین ساخت ۳۱ مورد سرویس بهداشتی برای مددجویان که ۵۶۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل مسکن تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت در جغتای حل شده است،تصریح کرد:  تعداد ۸۱ خانواده روستایی و ۱۹ خانوار شهری در نوبت تأمین مسکن هستند، که امید است با مشارکت مردم مسکن تعداد زیادی از مددجویان را  تامین کنیم.

رئیس کمیته امداد جغتای با اشاره به اینکه  تعداد ۳ هزار و ۱۳ خانوار با جمعیتی بالغ بر۵ هزار و ۹۹۸ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جغتای قرار دارند، اذعان کرد:  یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین مسکن برای نیازمندان است که امیدواریم با اعتبارات  کمیته امداد، دستگاه های متولی و کمک خیران،  تمامی نیازمندان صاحب مسکن شوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.