قزوین_ معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تأکید و تصریح کرد: دشمن در عرصه جنگ نرم با تمام توان و قدرت حضور دارد و آزمون بزرگ راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مشتی محکم بر براندازی دسیسه و نقشه های دشمن است و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، نقشه ها و دسیسه های آن را خنثی می کند.

حضور همیشه در صحنه مردم بصیر توطئه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ابوالفضل طاهرخانی در نشست مطبوعاتی ظهر روز چهارشنبه که در مجمتع فرهنگی شهید آوینی استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تشکیل سازمان بسیج سازندگی یکی از تدابیر مقام معظم رهبری است که با توجه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود در بسیج، علاوه بر وظایف محوله، حرکت در مسیر سازندگی را نیز بر عهده این نهاد قرار دارد؛ دیدگاه و نگاه بسیج، فارغ از جریان های سیاسی، دیدگاه نسبت به نظام و خدمت به آن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: فعالیت در مناطق کمتر توسعه یافته، مناطق محروم و سخت از جمله اقداماتی که توسط بسیج سازندگی سپاه دنبال می شود که یکی از اساسی ترین این فعالیت ها، فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی است؛ بسیج و بسیج سازندگی اقدامات مناسبی را در این حوزه انجام داده اند که از جمله مأموریت ها، ساماندهی اعزام و سازماندهی گروه های جهادی به مناطق محروم بود که این اقدامات بازتاب مناسبی را به همراه داشته است.

طاهرخانی عنوان کرد: بسیج سازندگی، دولت را اصل نظام می‌داند و موفقیت دولت را موفقیت نظام تلقی می‌کند؛ یکی از اصلی‌ترین موضوعات کشور که مورد تأکید مقام معظم رهبری و مسئولان دولتی بوده، موضوع اقتصاد مقاومتی است.  

 وی با بیان اینکه ساماندهی روستاهای آسیب دیده در کرمانشاه به سپاه محول شد که اقدامات موثری برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان صورت گرفت، یادآور شد: بسیج سازندگی در حادثه زلزله کرمانشاه نیز فعالیت داشت و در مأموریت نخست توانست در حوزه امداد و نجات زلزله زدگان وارد شود؛ به گونه ای که نیروهای امدادی به مدت یک ماه در منطقه مستقر شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: ارسال ماشین‌آلات سنگین برای آواربرداری، برپایی چادرها برای اسکان اضطراری، توزیع مواد خوراکی و بهداشتی، اعزام تیم‌های پزشکی از جمله اقداماتی بود که برای زلزله زدگان مناطق کرمانشاه توسط سپاه قزوین صورت گرفت.

طاهرخانی به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تأکید و تصریح کرد: دشمن در عرصه جنگ نرم با تمام توان و قدرت حضور دارد و آزمون بزرگ راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مشتی محکم بر براندازی دسیسه و نقشه های دشمن است و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، نقشه ها و دسیسه های آن را خنثی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.