سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه بازی این تیم با ذوب آهن در حکم یک فینال است، گفت: تلاش می‌کنیم این فصل سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

علی دایی: بازی با ذوب آهن برای ما فینال لیگ است

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با ذوب آهن که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: با تیمی بازی داریم که در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب کرده است ولی با تمام احترامی که برای ذوب آهن قائلم، به سه امتیاز فکر می کنیم. مطمئنا بازی سختی داریم ولی نمی خواهیم روند بردهایمان را از دست بدهیم. بازی فردا حکم فینال را دارد. فاصله ما با ذوب آهن سه امتیاز است و اگر ببریم خودمان را به ذوب آهن می چسبانیم.

سرمربی سایپا درباره اینکه بازی تیمش با ذوب آهن ۶ امتیازی است، گفت: بازی فردا از ۶ امتیاز هم گذشته است. بازی حساسی است. 

وی در خصوص جذب مدافع غنایی گفت: بازیکنی که گرفتیم، ۷ سال در باشگاه های غنا بازی کرده است و سال گذشته جزو سه مدافع برتر غنا بوده است. او یک بازی ملی هم به عنوان بازیکن تعویضی مقابل آمریکا به میدان رفته است. 

دایی افزود: او در تیم دوم غنا هم بازی کرده و قهرمان آفریقا شده است. این بازیکن می تواند به ما کمک کند ولی تا الان آی.تی.سی او صادر نشده است.

وی در خصوص اینکه آیا می دانست این مدافع پلیس بوده است؟ تصریح کرد: او از نظر فنی توانایی بالایی دارد و جزو بازیکنان با اخلاق و خوب است و جایش را راحت بین بازیکنان دیگر باز کرده است. این بازیکن حرفه ای تمرین می کند.

سرمربی سایپا در خصوص مشکلات دفاعی این تیم و برنامه اش برای مهار مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن گفت: در هفته های اخیر گل آنچنانی دریافت نکرده ایم. سعی کرده ایم دفاع را از جلو شروع کنیم. همین باعث شده تیم های حریف به ما درست فشار نیاورند. مطمئن باشید فردا می رویم که برنده باشیم و گل هم نخوریم.

دایی واکنش علی کریمی به اشتباهات داوری در هفته های اخیر و اینکه بعضی از کارشناسان می گویند این کار را همانند علی دایی برای تحت تاثیر قرار دادن داوران انجام می دهد، گفت: من کار خودم را انجام می دهم و به هیچ عنوان سعی نکرده ام داور را تحت تاثیر قرار بدهم. ما از حقمان دفاع کرده ایم و این یک چیز طبیعی است. کجای دنیا دیده اید یک مربی ساکت باشد؟ همه دارند اعتراض می کنند! این جزئی از زیبایی های فوتبال است! شما ربات نیستید که عکس العمل نشان ندهید. ما چند مسابقه است که نه به داوری کاری داریم و فقط کار خودمان را انجام می دهیم. خیلی اوقات از داور ناراضی بودیم ولی با سوت داور همه چیز تمام شده است. 

وی تاکید کرد: حداقل ۱۰ امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده ایم ولی آیا کاری از دست ما بر می آید. من کاری به حرف کارشناسان ندارم و فقط کار خودم را انجام می هم. در این موارد حق را گفته ام و بعدها به همه ثابت شده است. 

سرمربی سایپا همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است مقابل ذوب آهن تغییر تاکتیک داشته باشید؟ گفت: بر اساس مسابقه ای که در داخل خانه یا خارج خانه داشته باشیم و باتوجه به نقاط ضعف و قوت حریف برنامه ریزی می کنیم. مدافعان کناری در حمله اضافه می شوند ولی زیاد این کار را نمی کنند. شاید امید خالدی نفوذ بیشتری دارد چون از او این برنامه را خواسته ایم. موقعی که می توانم از قلی زاده و ترابی استفاده کنم، همین کار را می کنم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم.

دایی در پایان با بیان اینکه جایگاه سایپا در این فصل و فصل گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: امسال با این همه تغییراتی که داشتیم به بالای جدول نزدیک می شویم. مهم است که با یک تیم جوان و جدید این پیشرفت را داشته باشیم. تلاش می کنیم سهمیه آسیایی را بگیریم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.