قزوین_فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: یکی از وظایف ما این است که دستاورهای انقلاب اسلامی را تبیین و به نسل جوان امروز که انقلاب را ندیده اند شرایط زندگی و معیشتی آن دوران را بازگو کنیم.

مردم سالاری دینی یکی از بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان البرز، سرهنگ حیدری در جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع کارگران و کارمندان سپهر الکتریک برگزار شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا در منطقه به خطر افتاد و امروز اگر عزت و اقتدار داریم همه به برکت این انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی امروز مملکت، موضوع گرانی و اقتصاد است؛ مسوولان مملکت باید به موضوع اقتصادی که درخواست همه مردم ایران است رسیدگی کنند و ما مدافع این موضوع هستیم و ما از وضیعت موجو ناراضی هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: یکی از وظایف ما این است که دستاورهای انقلاب اسلامی را تبیین و به نسل جوان امروز که انقلاب را ندیده اند شرایط زندگی و معیشتی آن دوران را برایشان بازگو کنیم.

حیدری تصریح کرد: امروز خود ما تعیین کننده هستیم و خودمان رئیس جمهور، نماینده مجلس و را انتخاب می کنیم؛ آیا در زمان شاهنشاهی اینطور بود یا کشور هایی همچون آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث برای ما تعیین تکلیف می کردند؟ بزرگترین دستاورد این انقلاب مردم سالاری دین است که باعث شد مردم در انتخاب مسئولین کشور تاثیر گذار باشند.

وی ابراز داشت: یک سری جوانان ها را احساساتی کرده و وارد میدان می کنند و تفکرات غربگرایی را به این ها تزریق می کنند تا منافع از دست رفته خودشان را دوباره به دست بیاورند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در پایان افزود: ما برای اینکه ناموس شما و کشور ایران به خطر نیفتد و مثل سوریه نشود جان خود را می دهیم؛ در حال حاظر پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه دفاع می کنند و دواعش را از بین می بیرند.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه نیز در این مراسم گفت: اگر ما ارزش های انسانی را رعایت کنیم و حقوق های انسانی که برگردن ما هست را رعایت کنیم ارزش های اسلامی نیز پیدا می شود.

حجت الاسلام شجاعی مهر یادآور شد: در فضای مجازی آمریکایی ها بسیار شیطنت می کنند و امروز جبهه مبارزه با استکبار که خط مقدم و هدف مهم انقلاب است بروز بودن در فضاهای مجازی و غیره است.

وی افزود: این انقلاب ارزان به وجود نیامده و از بدو وجود انقلاب بحران های زیادی بر سر این انقلاب آمده است و قدرت های بزرگ دنیا با تمام قدرت خودشان می خواستند این انقلاب را از بین ببرند ولی خداوند علی رغم این کم کاری های ما این انقلاب را حفظ کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: انقلاب ما به این راحتی به دست نیامده است که با حرف های بی ارزشی که در فضای مجازی می گویند از بین برود.

حجت السلام شجاعی مهر در ادامه بیان داشت: امروزه اگر بخواهیم این انقلاب را حفظ کنیم باید با امکانات بروز و سلاح روز از این ارزش دفاع کرد و امروز آمریکا قدرتش کم شده است و برای امتیاز گیری از ایران دست به دامن عربستان شده است.

وی ادامه داد: اما در فضای مجازی آمریکایی ها بسیار شیطنت می کنند و امروز جبهه مبارزه با استکبار که خط مقدم و هدف مهم انقلاب است بروز بودن در فضاهای مجازی و غیره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.