ستاره تیم فوتبال رئال مادرید تاکید کرد: برای من قرار داشتن در آمادگی ۱۰۰ درصدی جسمانی همیشه مهم است.

رونالدو: آمادگی ۱۰۰ درصدی جسمانی برای من مهم است/ نمی توانم مثل ۲۰ سالگی بازی کنم

به گزارش قدس آنلاین، کریستیانو رونالدو با رسانه ایتالیایی GQ مصاحبه کرد و بیشتر به مسائل شخصی‌اش پرداخت. مهاجم رئال مادرید گفت: از لحاظ شخصی در موقعیت فوق‌العاده‌ای هستم. خانواده‌ام در حال رشد هستند و از زندگی رضایت زیادی دارم. از لحاظ حرفه‌ای دو سال خیلی خوب را پشت سر گذاشتم و توانستم عناوینی را به همراه رئال مادرید و تیم ملی پرتغال کسب کنم. احساس می‌کنم می‌توانم تا چند سال دیگر این سطح بالا را حفظ کنم.

مهاجم پرتغالی در ادامه افزود: زندگی از همه جهت یک چالش است. سعی کردم از لحاظ جسمانی در سطح بالایی باشم چون در حرفه‌ام اهمیت زیادی دارد. باید ۱۰۰ درصد باشم و برای من این موضوع اهمیت دارد. برای حفظ این سطح باید خیلی مراقب باشم. در زمان ۲۰ سالگی کارهای زیادی می‌کردم که اکنون نمی‌توانم آن‌ها را انجام بدهم. باید سعی کنم تعادل را پیدا کنم. جزئیات کوچک تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند.

بازیکن شماره هفت مادرید در پایان اظهار کرد: خیلی جاه‌طلب هستم. مردم باید رویاهایشان را دنبال کنند. من این کار را انجام می‌دهم و می‌خواهم به آن‌ها برسم تا بهتر شوم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنم. در طول دوران بازی‌ام عملکردهای به یادماندنی داشتم اما یکی از آن‌ها را به طور خاص به یاد نمی‌آورم. سعی می‌کنم روی زمان حال تمرکز کنم نه در گذشته.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.