قزوین_ رییس پلیس راه استان قزوین گفت: همزمان با آغاز تعطیلات پایان هفته، تردد خودروهای سنگین به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، در محور قدیم قزوین_ رشت ممنوع است.

تردد خودروهای سنگین ممنوع است

سرهنگ نصراله بیگلری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و افزایش ترافیک در محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: باتوجه به اینکه تعطیلاتی را پیش رو داریم، پیش بینی می شود برخی از محورهای این استان ترافیک قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: براساس این ترافیک، محدودیت های ترافیکی برای محورهای مواصلاتی استان قزوین درنظرگرفته شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: محور جاده قدیم قزوین_ رشت و بالعکس از جمله محورهای پرتردد بوده و تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۲۴ و همچنین از ساعت ۸ تا ساعت ۲۰ روزهای پنجشنبه و یکشنبه در تاریخ های نوزدهم و بیست و دوم بهمن ماه ممنوع است.

بیگلری عنوان کرد: توصیه می شود تا رانندگانی که قصد عبور از آزادراه ها و جاده های استان قزوین را دارند نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن برای آنها رقم بخورد.

هوشیاری کامل، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه و استراحت ۱۵ دقیقه ای بعد از هر ۲ ساعت رانندگی از جمله توصیه هایی بود که وی ارائه داد.

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: وضعیت ترافیک تعطیلات پیش رو در روزهای بعد اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.