پرسپولیس با سه گل توانست انتقام شکست برابر صنعت نفت را بگیرد و با اقتدار در صدر جدول باقی بماند.

انتقام پرسپولیس از صنعت نفت با 3 گل/ علیپور فاصله‌اش با تعقیب‌کنندگان را زیاد کرد

به گزارش قدس آنلاین، دومین دیدار از هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه بین تیم های صنعت نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که این بازی با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. فرشاد احمدزاده(۱۴) و علی علیپور(۲۷ و ۵۶) برای پرسپولیس گل زدند. 

این دیدار در حالی آغاز شد که تماشاگران آبادانی استقبال خوبی از بازی داشتند و ورزشگاه را یکدست زردپوش کرده بودند. با این حال این تیم تهرانی بود که زودتر از میزبانش به گل رسید. در حالی که نفتی ها برای رسیدن به گل تلاش بیشتری می کردند در دقیقه ۱۴ این پرسپولیس بود که روی ارسال خوب وحید امیری و ضربه فرشاد احمدزاده  به گل برتری رسید.

در حالی که صنعت نفت حملات زیادی را برای رسیدن به گل تساوی دنبال می کرد این علی علیپور بود که در یک ضد حمله به تنهایی از بین سه مدافع صنعت نفت عبور کرد و با ضربه ای محکم دروازه این تیم را در دقیقه ۲۷ برای دومین بار باز کرد. 

دقایق باقی مانده نیمه اول توپ بین بازیکنان دو تیم با شرایط مشابهی رد و بدل شد و بیشتر در میانه میدان در گردش بود. البته پرسپولیس یک بار دیگر می توانست دروازه صنعت نفت را باز کند اما توپ ارسالی وحید امیری به خوبی روی سر علیپور قرار نگرفت. 

نیمه دوم را هم باید به پرسپولیس اختصاص داد. تیمی که با برنامه تر و حرفه ای تر از صنعت نفت کار کرد و توانست علاوه بر حفظ اندوخته نیمه اول، یک بار دیگر در دقیقه ۵۶ توسط علی علیپور به گل رسید تا خیالش از بابت پیروزی راحت شود. 

پرسپولیس که صدرنشین لیگ برتر است علی علیپور را هم به عنوان صدرنشین جدول گلزنان در اختیار دارد و توانسته به این بازیکن هم کمک کند که شانس اول کسب عنوان آقای گلی در لیگ هفدهم باشد.

سرخپوشان که این فصل را با یک باخت دنبال می کنند با این پیروزی ۵۴ امتیازی شدند و فاصله با تیم دوم را بیشتر کردند تا همچنان شانس اول قهرمانی در این دوره از مسابقات باشند. صنعت نفت هم که نوسان زیادی داشته است، با ۲۹ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.