رشت- به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جشنواره غذاهای بومی- محلی ویژه اصحاب رسانه در در تالار گفت و گوی عمارت تاریخی شهرداری رشت برگزار شد.

جشنواره غذاهای محلی ویژه خبرنگاران گیلانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر، جشنواره غذاهای محلی ویژه اصحاب رسانه با شرکت ۳۰ بانوی خبرنگار در ساختمان شهرداری رشت برگزار شد. این جشنواره با مشارکت بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شورای اسلامی و شهرداری رشت برگزار شد .

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امنیت و آرامشی که هم اکنون داریم مرهون ایستادگی‌ها و به برکت خون شهیدان گلگون کفن است.

محسن جعفری تصریح کرد: انقلاب ما در نهایت اقتدار و عزت یک انقلاب مردمی و برخاسته از مردم به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه مردم ما در تمام عرصه‌ها ثابت کردند که با وجود همه سختی‌ها پای آرمان‌های امام و انقلاب خود ایستاده اند گفت: مردم با یکدلی و اتحاد در همه عرصه‌ها حضور دارند و می‌توانند مشکلات را برطرف کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان اعلام کرد: بسیج رسانه در طی دو سال گذشته با برنامه‌های مختلف سعی کرده است گوشه‌ای از خدمات و هنر اصحاب رسانه استان گیلان را منعکس کند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران همیشه منعکس کننده چنین جشنواره‌هایی هستند و ما از هنر آنان غافل هستیم پس بر آن شدیم تا توانمندی بانوان خبرنگار را به نمایش بگذاریم.

وی با تاکید بر قدرت قلم بانوان خبرنگار خاطرنشان کرد: بانوان خبرنگار در حوزه سبک زندگی هم می‌توانند هنرمندانه فضایی خوب در خانه ایجاد کنند و نشان دهند بانوی ایرانی در همه عرصه‌ها توانمند است و حرفی برای گفتن دارد.

فاطمه قدیمی نیز در این جشنواره اظهار داشت: هدف از برپایی این جشنواره تاکید بر محصولات بوم آور و صنایع دستی و در راستای آن توسعه اقتصادی و فرهنگی استان گیلان است.

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری رشت تصریح کرد: امید است بتوان با تولید محتوا و عکاسی، هرچه بهتر نقش محصولات بومی و صنایع دستی در پیشرفت اقتصاد خانواده و اقتصاد استان گیلان تبیین کرد.

در این جشنواره که با استقبال اصحاب رسانه روبه رو شد، بیش از۳۰ خبرنگار گیلانی در مسابقه شرکت کردند که پس از داوری، به ۱۰ شرکت کننده برتر جشنواره غذاهای محلی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم مریم رفیعیان خبرنگار قدس جزء رتبه های برتر این جشنواره شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.