رشت- رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان از افتتاح ۱۸ پروژه صنعتی در طول دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اشتغالزایی ۴۰۶ نفر با سرمایه گذاری ۱۰۷ میلیارد تومان در حوزه های محصولات ملی خواهد بود.

افتتاح ۱۸ پروژه صنعتی با سرمایه گذاری ۱۰۷ میلیارد تومان

به گزارش قدس آنلاین به نقل  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان فرهاد دلق پوش در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر که در سالن شرکت تالک واقع در شهرک صنعتی سفید رود رشت برگزار گردید گفت: استان گیلان به عنوان استان مرزی در حوزه فعالیت های صنعتی و تولیدی قابلیت های بسیار بالایی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید بر وجود بازار ۴۰۰ میلیونی در حاشیه دریای کاسپین تصریح کرد : این قابلیت می تواند گیلان را محور صادرات در منطقه قرار دهد.

دلق پوش همچنین از افتتاح پروژه های بزرگ و متعددی در تیرماه سال آینده همزمان با روز صنعت و معدن خبر داد و گفت: این پروژه ها نوید بخش ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و افزایش تولیدات داخلی است.

او از وجود ۲۶۰۰ واحد صنعتی استان با اشتغال ۸۷ هزار نفر در شرکتهای صنعتی استان خبر داد و اظهار داشت: با وجود ۳۶ واحد شهرک صنعتی و ظرفیتهای موجود باید تدابیری اندیشه شود تا سرمایه گذار دغدغه ای برای انجام فعالیت در این استان نداشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.