گناباد-نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: عظمت انقلاب اسلامی به اسلام برمی گردد و بدانید تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در این ملت موج می زند هیچ کس نخواهد توانست آن را شکست دهد زیرا که این انقلاب  تجدید و احیای انقلاب صدر اسلام بوده است.

عظمت انقلاب اسلامی به اسلام برمی گردد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جواد کریمی قدوسی در مراسم گرامی داشت سال روز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ در محل مصلی امام خمینی(ره) گناباد گفت: تحول انقلاب اسلامی نقطه عطفی در حوادث زمانه بوده است و آثار این انقلاب آنقدر زیاد بوده که سال ها برای ذکر آن نیاز به زمان داریم.

وی افزود:امروز جامعه متاثر از مشکلات و به خصوص رکود اقتصادی و بیکاری است و این درحالی است که زیرساخت های قوی داریم و تولید هم به اندازه کافی صورت می گیرد ولی هنوز دچار مشکل هستیم.

وی تصریح کرد: عظمت انقلاب اسلامی به اسلام برمی گردد و بدانید تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در این ملت موج می زند هیچ کس نخواهد توانست آن را شکست دهد زیرا که این انقلاب  تجدید و احیای انقلاب صدر اسلام بوده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:  خطراتی که در این ۴۰ سال انقلاب ایران را تهدید کرده برای هر کشور دیگری می توانست تغییر ایجاد کند و آن ملت را بر زمین زند اما  انقلاب ایران این خطرات را به سلامت پشت سر گذاشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سبک زندگی غربی را نمی توان به این ملت تحمیل  کرد زیرا با گفتمان انقلاب همسویی ندارد.

کریمی قدوسی اظهار کرد: از برکت این نظام و رهبری است که در کشورهای اطراف ما انبارهای تجهیزات نظامی آماده ضربه زدن به ایران است ولی امروز فهمیده اند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

کریمی قدوسی راهکار برطرف شدن مشکلات جامعه را اجرای شعار سال یعنی اقدام و عمل دانست و افزود: در کشور مشکل تولید و فروش نداریم و مشکل اصلی ما برگشت نکردن پول به کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.