یزد - سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد گفت: در راستای تحقق و اجرای امر خطیر محرومیت زدائی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مجمع بزرگ خیرین رضوی در یزد راه اندازی شد.

مجمع بزرگ خیرین رضوی در یزد راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین ، محمدصالح جوکار با بیان این خبر اظهارداشت: در راستای کم کردن فاصله خیرین معزز استان با محرومین و ایجاد پل ارتباطی بین این قشر با نگاه تعالی در رفع مشکلات مالی و غیر مالی آنها ، راه اندازی مجمع بزرگ خیرین رضوی،  توسط  دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد ، شروع به کار کرد.

وی افزود :در همین راستا مقرر شد ، با تدابیر و عنایت مدیر کل صدا و سیما ی مرکز یزد و اصحاب محترم رسانه ی استان ، تبلیغ و ترویج این فریضه مهم و سنت حسنه ، به منظور آگاهسازی مردم و تعمیم آن در راستای جذب خیرین و ایجاد بانک اطلاعات مرجع ، اقدام لازم معمول گردد .

جوکار تصریح کرد : کانون اطعام و حمایت مالی  دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی به عنوان دبیرخانه ی این مجمع در استان ، همزمان به تشکیل و تهیه اطلاعات محرومین استان با همکاری نهاد ها و موسسات  حمایتی (خیریه های مردمی )  و معتمدین اقدام خواهد کرد وخیرین میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۳۳۱۰۹۰ تماس حاصل نمایند. 

معلولان استان یزد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد همچنین گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۴ نفر از معلولان ذهنی و حرکتی با همکاری خیران مدرسه استثنائی معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد در قالب کاروان مهر درخشان رضوی به حرم مطهر حضرت شمس الشموس(ع) مشرف شدند.

جوکار با بیان اینکه این گروه از زائران به مدت ۳ روز در مشهدالرضا(ع) اقامت دارند، گفت: کلیه تغذیه و پذیرایی این گروه با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است. همچنین این گروه از زائران یک وعده میهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه هماهنگی و اعزام این گروه از زائران به دلیل مشکلات و معلولیت‌های حرکتی و ذهنی کار سخت و دشواری است، افزود: این زائران هنگامی که در فضای نورانی حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) قرار می گیرند صحنه‌های زیبایی به وجود می آید چرا که با تمام ناتوانی‌های ذهنی و حرکتی به خوبی نورانیت حرم رضوی را درک می‌کنند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد اعزام زائران معلول و ناتوان جسمی و حرکتی به حرم مطهر امام مهربانی‌ها را یکی از مهم‌ترین و زیباترین کارهای فرهنگی این نمایندگی خواند و گفت: در ایام الله دهه فجر گروه‌های دیگری از زائران روشندل، قطع نخاعی این استان به مشهدالرضا(ع) و حرم مطهر امام مهربانی‌ها مشرف خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.