جغتای- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۲۳درصد اعتبارات کشور را خراسان رضوی داشته است تصریح کرد: در بخش صادرات خراسان رضوی ۱۳درصد رشد داشته است و در بخش صنعتی حجم عظیمی از پروژه ها را داشته ایم.

 صادرات خراسان رضوی ۱۳درصد رشد داشته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدای روستای محمدآباد جغتای با حضور معاون سیاسی، امنیتی و  اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
سید جواد حسینی در جمع مسوولان و مردم روستای محمدآباد جغتای با اشاره به اینکه خدمات زیادی به مردم ارائه دادیم اما مشکلات زیادی هم داریم اظهار داشت: یکصدو ۸۴هزار فرصت شغلی ایجاد کرده ایم اما هنوز۳۰۰هزار جوان بیکار داریم.  
وی با اشاره به نا آرامی های اخیر تشریح کرد: در استان خراسان چون شاخص ها و دستاوردها را برای مردم باز گو نکردیم نا آرامی ها به وجود آمده است. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۲۳درصد اعتبارات کشور را خراسان رضوی داشته است تصریح کرد: در بخش صادرات خراسان رضوی ۱۳درصد رشد داشته است و در بخش صنعتی حجم عظیمی از پروژه ها را داشته ایم.
حسینی با بیان اینکه امیدواریم روحیه با نشاط را درجامعه نهادینه کنیم عنوان کرد: دولت ۲۵هزار تخت بیمارستانی به عرصه سلامت تقدیم کرده است.

در ادامه امام جمعه جغتای با اشاره به اینکه یکی از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی مردم خود را درجایگاهی می دانند که مسوولان خدمت گزار آنها هستند و مردم در مراجعه به مسوولان ارباب رجوع تلقی می شوند.   
حجت الاسلام علی اکبر موحدی پور با یادآوری اینکه شهداء نماد مقاومت و ایثار هستند تشریح کرد:  انتظار ما از دولت این است که به بازسازی مزار شهدای جغتای به ویژه مزار شهدای روستاهای این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه فقط ۱۸درصد مزارشهدای جغتای بازسازی شده است تصریح کرد: مزار شهدای گمنام جغتای سالهاست که نیمه تمام مانده و متولیان این طرح رسیدگی نمی کنند.

فرماندار جغتای در ادامه افزود: امروز پروژه گازرسانی به ۱۰روستای بخش هلالی به بهره برداری رسید وامیدواریم در سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ضریب برخورداری از نعمت گاز در شهرستان جغتای به صددرصد برسد و اولین شهرستانی باشیم جشن پایان گازرسانی را می گیریم.
محمدعلی آبادی با بیان اینکه در ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید سالن ورزشی استانداردی در جغتای نداشتیم اذعان کرد: خوشبختانه تا به امروز ۱۱سالن ورزشی در روستاها داریم که ۴سالن افتتاح شده است.
نماینده مردم جغتای، جوین، سبزوار و داورزن گفت: امروز که  ازانقلاب ما چهل سال می گذرد توطئه های زیادی را دشمنان ما ایجاد کردند اما شکست خوردند و عامل آن پشتوانه انقلاب مردمی و حمایت مردم از دولت بوده است.
رمضانعلی سبحانی فر در ادامه خواستار شد که رسانه ها و مردم واقعیت ها و خدمات نظام را بیان کنند و انتقاد سازنده از دولت داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد رخداد بسیارخوبی در شهرستان جغتای هستیم که اکثر روستاهای این شهرستان از نعمت آب برخوردار هستند و در سه ماهه سال ۹۷ تمامی روستاها از نعمت گاز برخوردار می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.