عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: باید محدودیت‌های برای واردات محصولات سامسونگ در کشورمان اعمال کنیم.

پیشنهاد کمیسیون صنایع مجلس برای اعمال محدودیت‌ در واردات محصولات "سامسونگ"

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام غیر المپیکی شرکت سامسونگ مبنی بر اعطای گوشی‌های این شرکت به ورزشکاران اعزامی کشورمان به المپیک زمستانی این کشور، گفت: باید با رونق دادن به تولید داخلی مانع از تکرار اینگونه حرکات از سوی برخی شرکت‌ها و حتی کشورها شویم.

وی با بیان اینکه شرکت سامسونگ یکی از شرکت‌های است که محصولات آن در کشورمان جزء پر فروش‌ترین محصولات است، ادامه داد: اقدام اخیر این شرکت قطعاً به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

نماینده مردم  سنقر در مجلس با تاکید براینکه باید محدودیت‌های برای واردات محصولات سامسونگ در کشورمان اعمال کنیم، افزود: قطعاً عدم اعطای هدیه به ورزشکاران ایرانی اقدامی ناپسند است که دولت و وزارت‌ امور خارجه باید پیگیر این موضوع باشند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اخیراً نیز اعضای کمیسیون صنایع در جلسه‌ای که با وزیر صنعت و معدن و تجارت داشتند به این موضوع تاکید داشتند که باید از تولید داخلی بیش از پیش حمایت شود تا واردات کالای شرکت‌های همچون سامسونگ به کشورمان کاهش پیدا کند، اظهار داشت: طبق قانون هر کالای که ظرفیت تولید آن در داخل کشور وجود دارد باید زمینه‌های تولید آن فراهم شود تا شاهد اینگونه بی‌احترامی‌ها به وزرشکاران کشورمان نباشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.