جغتای - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی ۷۳ هزار بافت فرسوده وجود دارد.

وجود ۷۳هزار بافت فرسوده در خراسان رضوی

سید جوادحسینی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در جغتای، با اشاره به اینکه یکی از سیاست های جدی دولت اصلاح، بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده است اظهارداشت: تاکنون ۷۳ هزار بافت فرسوده داشته ایم که فقط  سه هزار از این بافت ها موردبازسازی و نوسازی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای مهمی که در دهه فجر باید گسترش دهیم ارتباط نظام مند و مشارکت هر چه بیشتر مردم در امر مسایل کشوری است، تشریح کرد: درخراسان رضوی ۱۲ محور برای مشارکت مردم در مسایل کشوری طراحی کرده ایم مانند ایجاد خانه احزاب و ایجاد خانه تشکل های غیر دولتی استان که دولت  با هزار و ۱۶۲ تشکل غیر دولتی تفاهم نامه تعامل تنظیم کرده تا براساس آن بتوانند در رفع مشکلات اقدام کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  با اشاره به اینکه در مشهد یک خانه جوان راه اندازی شده است تصریح کرد: تا پایان سال ۶ خانه جوان در بقیه شهرستان ها راه اندازی می کنیم.

حسینی همچنین به ایجاد پارلمان مشورتی زنان در خراسان رضوی که هزار و ۲۰۰زن از ۲۵قشر مختلف که با انتخاب خودشان در امر توسعه و رفع مشکلات فعالیت می کنند، اشاره کرد.

وی با اشاره به طرح مدام که شامل معلمان، دانش آموزان، اولیاء و مدیران مدارس است عنوان کرد: برای این چهار قشر پارلمان ایجاد کرده ایم که بتوانند در امرتوسعه مشارکت داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از تصمیمات دولت در برنامه ششم ریشه کن کردن فقر است اظهار داشت: ایجاد اشتغال در ۲۵هزار روستا با اعتباری بالغ بر ۱۳هزار میلیارد تومان می باشد که هزارو ۷۰۰ روستای خراسان رضوی شامل طرح اقتصادی و اشتغال می شود.

حسینی یادآورشد: بیش ازدو هزار و ۵۰۰ دهیاری دراستان خراسان رضوی فعالیت دارند که در سه سال اخیر نزدیک به ۷۸ درصد از ساختمان دهیاری ها رشد داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.