زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جلب سرمایه بخش خصوصی توسعه متوازن را در پی دارد، گفت: ائمه جمعه و معتمدین، سرمایه داران را برای سرمایه گذاری در استان دعوت کنند.

سرمایه داران برای سرمایه گذاری در سیستان دعوت شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری؛ سید دانیال محبی بیش از ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری ایرانشهر که با حضور علما، نخبگان، ریش سفیدان، بانوان و جوانان در سالن همایش های دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: ایرانشهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی، اقلیم، طبیعت، آب و معادن و از نظر تاریخی و ظرفیت ههایانسانی یک دژ اقتصادی و فرهنگی است.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر انقلاب افزود: ایشان علایق خود را نسبت به سیستان و بلوچستان با صمیمیت بیان کردند و بدلیل دغدغه های خود به استان با صراحت بر اهتمام کلیه بخش ها برای ارائه راهکار جهت رفع مشکلات و توسعه استان تاکید نمودند.

استاندار ادامه داد: جذب و انباشت سرمایه بخش خصوصی توسعه متوازن را در پی دارد و ائمه جمعه و معتمدین، افراد دارای سرمایه را که خارج از استان و کشور هستند را برای سرمایه گذاری در استان دعوت کنند.

محبی تصریح کرد: تمام توان خود را برای حمایت از سرمایه گذاران و توسعه استان به کار خواهم گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه دولت بدنبال ایجاد بستر توسعه در سیستان و بلوچستان است، ظرفیت های استان را در زمینه های دریا، کشاورزی، پرورش دام و طیور و آبزیان و معادن تشریح کرد و انسجام، الفت و هم افزای همه ی بخش ها را برای توسعه همه جانبه در استان ضروری خواند.

همچنین در این نشست فرماندار ایرانشهر، امام جمعه موقت، امام جمعه أهل سنت و معتمدین و مسئولین در ایرانشهر به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مشکلات و کمبودهای شهرستان ایرانشهر پرداختند.

گفتنی است بهره گیری از ظرفیت فکری نخبگان، اشتغال جوانان، توجه به ظرفیت مرز، ایجاد فضای فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان، اختصاص اعتبار برای اتمام طرح های نیمه تمام، حل معضل اعتیاد، توجه و به نقش سازمان های مردم نهاد، حل مشکلات معیشتی و اعطای مشوق های مالیاتی از مهمترین محورهای سخنرانان این نشست بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.