سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان با بیان اینکه از سمت خود استعفا کرده است، گفت: با این شرایط بهترین کمک به تیم استعفای من است.

رضا عنایتی: بخاطر کمک به مشکی‌پوشان استعفا کردم/ هیچ فشاری روی من وجود نداشت

به گزارش قدس آنلاین، رضا عنایتی بعد از اعلام استعفا از هدایت مشکی پوشان، درباره شکست تیمش برابر پیکان اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم درباره بازی چه بگویم چون که جریان بازی طوری پیش رفت که از هشت موقعیت خودمان نتوانستیم خوب استفاده کنیم و گل بزنیم. نمی‌دانم از کجای بازی صحبت کنم. همه دیدید که بازی خوبی را ارائه کردیم اما وقتی توپ وارد گل نشود، حق تیمتان دیده نمی شود. هر چه تلاش کردیم به بازی برگردیم نشد، به راحتی از بردن عبور کردیم. این برد را به پیکان تبریک می‌گویم.

او درباره کناره‌گیری از هدایت این تیم گفت: آمدن من به مشکی‌پوشان ریسک بزرگی بود. در نیم فصل اول راحت‌تر می‌شود امتیاز کسب کرد اما در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است. همه تیم ها با شناخت صددرصدی برابر هم حاضر می‌شوند که به مراتب امتیاز گرفتن سخت تر است. فکر می کردم بتوانم به این تیم کمک کنم و شرایط را تغییر دهم. امروز دیدید که شش، هفت موقعیت صددرصد گل داشتیم اما نمی‌دانم چرا توپ‌های ما گل نشد.

عنایتی گفت: از هواداران خوب مشهد ممنونم که من را حمایت کردند. از مسئولان و مدیریت تیم تشکر می‌کنم. همین جا اعلام می کنم که از هدایت این تیم کناره گیری می‌کنم تا نبود من بیشتر به تیم کمک کند. سعی کردم در تیم تغییراتی را ایجاد کنم. فکر می‌کنم تا حدودی هم موفق بودم اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. حالا که من بدشناسم، جای خودم را به دوست دیگری می سپارم که به تیم برگردد و به مشکی پوشان کمک کند و شرایط را بهتر کند. مطمئنا شوک جدایی من بتواند تیم را در شرایط خوب قرار دهد. از هواداران مشهدی تشکر می‌کنم که با جان و دل از من حمایت کردند. برای همه بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم. از آنها بابت سخت‌گیری‌ها و حرفه‌ایی که زدم عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم این تیم در لیگ برتر بماند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا فشاری برای استعفا روی او وجود داشت گفت: نه چنین چیزی نیست. تصمیمم کاملا شخصی است و هیچ فشاری به من وارد نشد. در مدتی که هدایت تیم را داشتم، به دنبال تغییر تیم بودم. شاید فوتبال با کیفیتی بازی کنیم اما هر بازی هفت، هشت موقعیت داریم که گل نمی شود. این به خود من فشار زیادی وارد می کند. شاید یک شوک به این روال پایان دهد.

عنایتی درباره اینکه آیا مدیران باشگاه با کناره گیری او موافقت می کنند گفت: از خودشان بپرسید اما من تصمیمم را گرفتم و در این لحظه باید این اتفاق رخ می داد تا سیاه جامگان شرایط جدیدی را تجربه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.