نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: رسانه‌های انقلابی به بیان واقعیت‌های قبل از انقلاب بپردازند و به مردم نشان دهند که وضعیت کشور در قبل از انقلاب به چه صورت بوده است.

واقعیت‌های قبل از انقلاب بیان شود/ انقلاب اسلامی به ایران عزت داد

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی‌حسینی شامگاه جمعه در یادواره ۷۵ شهید والامقام بخش جلیل‌آباد اظهار کرد: ایام پیروزی ملت بر رژیم ستم‌شاهی که در آن زمان نقش ژاندارم منطقه را بازی می‌کرد و مردم این کشور در محرومیت نگه‌ داشته بود، را به مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: بیایید واقعیت‌های نظام شاهنشاهی را به بچه‌ها بگوییم چه بر سر مردم آورده بودند و مردم در فقر مطلق بودند.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: بعضی رسانه‌ها در انتقال واقعیت‌ها کم‌کاری می‌کنند واقعیت‌های را به مردم نمی‌گویند انقلاب اسلامی چه دستاوردهای داشته و باعث شده مردم در اقتدار و آسایش زندگی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عزت داد، افتخار داد، قدرت داد، استقلال واقعی بخشید، به ملت ایران قدرت داد این موارد دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: دشمن به خاطر اینکه مردم ایران پیشرفت نکنند دانشمندان بزرگ این کشور را می‌کشد ولی جوانان این کشور دست از علم و دانش نمی‌کشند.

وی افزود: مردم با اصل ولایت‌ فقیه و رهبری مشکلی ندارند و همیشه پشتیبان ولایت بوده و خواهند بود، دشمن، رهبری انقلاب را مانند خار در چشم خود می‌بیند، پشتیبان ولایت باشید و فرمان‌ها رهبری را اجرا کنید.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس بیان کرد: رسانه‌های انقلابی به بیان واقعیت‌های قبل از انقلاب بپردازند و به مردم نشان دهند که وضعیت کشور در قبل از انقلاب به چه صورت بوده و انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی داشت که باعث پیشرفت کشور شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.