رئیس پیشین شورای اسلامی شهر تهران گفت: تحریم برای امروز نیست که ما را از آن می‌ترسانند؛ در هشت سال دفاع مقدس حتی از داشتن سیم‌خاردار هم تحریم بودیم.

دشمن در توطئه علیه ایران بیکار نمی‌نشیند/ تحریم مربوط به امروز نیست که از آن بترسیم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی چمران جمعه‌شب در نشست روشنگری انقلابی گری‌که با حضور گسترده آحاد مردم شهر لامرد در سالن اجتماعات معلم این شهر برگزار شد با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با سلاح شهادت و تفکر اسلامی به پیروزی رسید و باید قدر آن را بدانیم.

وی افزود: در ۳ اصل مهم مکتب، رهبری و امکانات انقلابی ما نسبت به سایر انقلاب‌ها جلوتر و پیشرفته‌تر هستیم.

رئیس پیشین شورای اسلامی شهر تهران بابیان اینکه در اغتشاشات اخیر برخی ملی‌گرا نبودند و این‌قدر احمق بودند که پرچم کشور را آتش زدند گفت: ۳۹ سال است که جمهوری اسلامی در مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستاده و پیروز شده است و بازهم پیروزمندانه به جلو می‌رود و اگر تنها یکی از توطئه‌ها علیه کشورمان، در هر کشوری دیگری رخ داده بود آن را به سقوط می‌کشاند، حتی دیدیم کودتاهای مخملی یک کشور را از بین برد.

وی اضافه کرد: تحریم برای امروز نیست که ما را از آن می‌ترسانند؛ در هشت سال دفاع مقدس حتی از داشتن سیم‌خاردار هم تحریم بودیم.

مسوول بنیاد شهید مصطفی چمران با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را انجام دادند که با به وجود آوردن داعش، اسلام هراسی و ایران هراسی انجام دهند تصریح کرد: با پول مسلمانان، مسلمانان را می‌کشند و این بزرگ‌ترین توطئه و درد است.

چمران ادامه داد: آمریکا و اسرائیل بیکار نمی‌نشینند و هرروز باید با یک توطئه جدید آنان دست‌وپنجه نرم کنیم.

وی بیان داشت: امروز می‌دانیم که شهدای مدافع حرم چه ایثارگری‌های بزرگی انجام دادند و دشمنان تلاش  می‌کنند که شهادت‌طلبی را از ما بگیرند و تمسخر می‌کنند و سخنان بی‌ربط به خانواده‌های معظم شهدا می‌گویند و حتی در برخی ادارات نیز این سخنان گفته شد.

رئیس پیشین شورای اسلامی شهر تهران متذکر شد: موشک ما زمانی برنده‌تر است که در کنار شهادت محسن حججی قرار می‌گیرد که بیشترین تأثیرپذیری دارد و دشمن از این موضوع بسیار عصبانی است و می‌خواهد ما نیز مانند برخی کشورها که اگر دشمن اخم کند سر را پایین می‌اندازند باشیم.

مهدی چمران در سفر خود به شهر لامرد با خانواده‌های معظم شهیدان محمد کشتکار و صفر حسن‌زاده دیدار و از نمایشگاه حدیث غربت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.