کرج- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بیانیه‌ای از آحاد مردم استان البرز برای حضوری پرشور و آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

البرزی ها حضوری پرشور در راهپیمایی  ۲۲ بهمن رقم می زنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در متن این بیانیه آمده است: با سلام و درود بیکران و صلوات به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگ پرچم‌دار حق و حقیقت و عدالت و روح بلند دوران، حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعین حرم، به اطلاع عموم امت شهید پرور و همیشه در صحنه استان البرز می‌رساند:

در سی و نهمین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در طلیعه چهلمین فجر «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت شجاع و رشید ایران اسلامی همه با هم با اراده‌های پولادین و عزمی راسخ، استوار و پابرجا به استواری البرز و با گام‌های بلند به بلندای حقیقت تاریخ، در صفوفی متحد و یکپارچه، همدل، همگام و همصدا، لبیک‌ گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و راه شهدا و امام شهیدان را ادامه می‌دهند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از تمامی اقشار و آحاد مردم وفادار به انقلاب اسلامی به منظور حضوری پرشور، فعال، گسترده و آگاهانه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که روز یکشنبه  ساعت ۹ صبح  در سراسر استان برگزار می‌ گردد، دعوت به عمل می آورد.

مسیرهای راهپیمایی در شهرستان های البرز

براین اساس ۳ مسیر راهپیمایی شامل میدان شهدا، چهارراه طالقانی، میدان سپاه، بلوار جمهوری و میدان جمهوری- میانجاده، میدان سپاه، بلوار جمهوری و میدان جمهوری  و فلکه اول رجایی شهر، بلوار ماهان و میدان جمهوری در شهر کرج نظر گرفته‌شده است.

در شهرستان فردیس ۲ مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است که شامل فلکه چهارم فردیس به سمت فلکه اول و مسجد امام حسین(ع) به سمت بلوار آیت‌الله طالقانی، سه‌راه حافظیه و فلکه اول فردیس می شود.

 در ساوجبلاغ مردم انقلابی این شهر در یک مسیر شامل میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی و میدان شهدا گردهم خواهند آمد و راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار می کنند.

در شهرستان نظرآباد مسیر مسجد غدیریه، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان امام خمینی، خیابان شهدای جنوبی، خیابان انقلاب، میدان جانبازان و میدان سپاه برای حضور انقلابی مردم این شهرستان در نظر گرفته‌شده و قرار است به سخنرانی آیت‌الله قمی نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار شود.

همچنین میدان معلم، میدان شهید فلاحی و مصلی نماز جمعه  مسیر تعیین شده برای راهپیمایان  طالقان است ضمن آنکه  خیابان امام خمینی، خیابان شهید چمران، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، بلوار آیت‌الله طالقانی و گلزار شهدا مسیر راهپیمایی در اشتهارد در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.