قزوین_ مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین از افتتاح بخش جدید فیزیوتراپی این مرکز خبر داد.

بخش جدید فیزیوتراپی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین افتتاح می شود

محسن ادهمی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین از افتتاح بخش جدید فیزیوتراپی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت آغاز چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این بخش قابلیت ارائه خدمت به ۳۰۰۰ بیمار در ماه را دارد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی بخش جدید فیزیوتراپی در مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی استان قزوین خدمات فیزیوتراپی توسط کارشناسان ارائه می شود، افزود: این بخش در ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه هفته جاری افتتاح می شود که ۳ میلیارد ریال اعتبار از محل درآمد مرکز برای آن پیش بینی شده است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین با بیان اینکه بخش فیزیوتراپی در این مرکز وجود داشت و بهسازی و افزایش ظرفیت به میزان سه برابر برای آن صورت گرفته است، ادامه داد: با افتتاح بخش فیزیوتراپی، دو مرکز در استان قزوین ( یک مرکز در ولایت و یک مرکز هم در شهیدرجایی) فعال می شود.

ادهمی یادآور شد: با افتتاح بخش جدید فیزیوتراپی در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی، خدمات سرپایی از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب برای بیماران ارایه می شود که این بخش اشتغالزایی ۱۰ نفر را هم فراهم می کند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه تنها یک بخش سونوگرافی شبانه در مرکز شهید رجایی استان قزوین فعال است، افزود: علت محدودیت این بخش ها در نوبت شب به علت کمبود و محدودیت نیروی انسانی در بخش رادیولوژی در سطح کشوری است که با فارغ التحصیل شدن رادیولوژیست ها از اواسط سال آینده، این مشکل تا حدی حل می شود.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر  دو پزشک در نوبت صبح و یک پزشک هم نوبت عصر و شب در مرکز سونوگرافی این مرکز فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.