بجنورد- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب شرب با اعتباری بالغ بر ۷۷۸۰ میلیون ریال در استان طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب شرب در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس غلامحسین ساقی گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه  شامل احداث یک باب اتاقک سرچاه، برق رسانی،  اجرای خط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ مسکن مهر در شهر اسفراین با اعتباری بالغ بر ۶۳۰۰ میلیون ریال انجام شده است .

وی اظهار کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه دیگر در شهر راز با اعتباری بالغ بر ۱۴۸۰ میلیون ریال در سال جاری نیز اجرا شده و وارد مدار بهره برداری شده است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی تجهیز ۳ حلقه چاه در شهر شیروان طی سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر دو حلقه چاه در شهر شیروان حفر شده که به زودی تجهیز می شود و یک حلقه چاه دیگر نیز در برنامه حفاری قراردارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در ادامه گفت: در نظر داریم ۱۷ حلقه چاه آب نیز در استان خراسان شمالی جهت تامین آب شرب سالم و بهداشتی شهروندان تا سال آینده جانمایی و حفر کنیم.

مهندس ساقی خاطرنشان ساخت: در راستای تامین آب شرب سالم  و بهداشتی شهروندان خراسان شمالی از تعداد ۱۷ حلقه چاه یاد شده تعداد ۲ حلقه چاه در شهر شیروان ، یک حلقه در شهر فاروج ، ۲ حلقه در شهر راز ، یک حلقه در شهر اسفراین و در شهر آشخانه ۳ حلقه چاه حفر شده و در ادامه کار حفر یک حلقه چاه در شهر شیروان، ۲ حلقه چاه در شهر فاروج ، ۵ حلقه چاه در شهر اسفراین را در برنامه حفاری داریم که عملیات حفاری این چاهها نیز به زودی اجرایی خواهند شد.

نوسازی ۴۴۸ انشعاب آب ازدر شیروان

سرپرست امورآب و فاضلاب شهرستان شیروان از نوسازی ۴۴۸ انشعاب آب از محل درآمدهای حاصل از تبصره ۳ در شهر شیروان خبر داد.

مهندس امید عباس پور گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه سال جاری ۴۴۸ انشعاب آب با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در شهر شیروان نوسازی شده است.

وی اظهار کرد: تا پایان سال جاری نوسازی ۱۵۰ انشعاب آب نیز از این محل برنامه ریزی شده است.

برق رسانی به دو پروژه شرکت آب و فاضلاب 

مدیر دفتر انرژی و سیستم های تله متری و کنترل از راه دور شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از برق رسانی به ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر آشخانه و چاه شماره ۷ کبوترخانه در شهر اسفراین با اعتباری بالغ بر ۱۳۵۴ میلیون ریال  طی سال جاری خبرداد.

 محمد مهدی سلیمانی گفت: برق رسانی به ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر آشخانه با اعتباری بالغ بر ۵۷۴ میلیون ریال در سال جاری انجام شده است.

وی افزود: همچنین برق رسانی به چاه شماره ۷ کبوترخانه اسفراین با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیون ریال نیز در سال جاری انجام  شده است.

وی همچنین برق رسانی به ایستگاه پمپاژ فاضلاب فرهنگیان بجنورد، تصفیه خانه فاضلاب شهر شیروان، چاه شماره ۳ صفی آباد اسفراین، مخزن شهرهای شوقان ، پیش قلعه و مخزن دوهزار جاجرم را از پروژه های در دست اقدام عنوان کرد.

مهندس سلیمانی در ادامه افزود: در حال حاضر قرارداد تعمیر و نگهداری پست های ۲۰ کیلو ولت در سطح استان و در راستای افزایش قابلیت اطمینان سیستم ، کاهش هزینه و خرابی های تاسیسات و افزایش بهره وری به صورت سالیانه با پیمانکار منعقد شده است.

وی خاطرشان ساخت:  همچنین قرارداد ممیزی انرژی  در راستای استقرار سیستم مدیریت انرژی و ISO۵۰۰۰۱ و رسیدن به  اهداف و برنامه های مدیریت مصرف انرژی با ممیزی انرژی کلیه تاسیسات انرژی ، به صورت طرح پایلوت در سطح امور آب و فاضلاب بجنورد، منعقد و در حال انجام است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.