نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیحیان ارمنی ایران با آگاهی و درک صحیح از وظیفه شهروندی خود امسال هم همچون سال‌های گذشته با حضور یکپارچه‌ خود دوشادوش سایر آحاد ملت حمایتشان از ارزش‌های بنیادی انقلاب را اعلام خواهند کرد.

مسیحیان ارمنی ایران با درک صحیح از وظیفه شهروندی‌شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور خواهند داشت

به گزارش قدس آنلاین، کارن خانلری نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تجدید میثاق با ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف آن است و امروز به یک سنت تبدیل شده است.

وی افزود: از سوی دیگر امسال با توجه به اقداماتی که از سوی آمریکا علیه کشورمان در منطقه شاهد بودیم و جنایت‌هایی که در منطقه توسط عوامل آمریکا صورت می‌گیرد، ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بیشتر کرده است.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حرکت انقلاب اسلامی یک هدف بسیار بزرگ داشته و آن رسیدن به استقلال و آزادی است و من فکر می‌کنم این ارزش‌های بنیادی انقلاب که توسط امام راحل(ره) و توسط مقام معظم رهبری شکل گرفته، امروز هم ایجاب می‌کند که ما برای حفظ و صیانت از این ارزش‌های بنیادی به صورت عملی حمایت خودمان را از نظام و سیاست‌های کشوری اعلام کنیم.

خانلری در پایان خاطرنشان کرد: مسیحیان ارمنی ایران با آگاهی و درک صحیح از وظیفه شهروندی خود همه‌ساله به صورت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت داشتند و امسال هم با حضور یکپارچه خود دوشادوش سایر آحاد ملت، حمایت خود از ارزش‌های بنیادی انقلاب را اعلام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.