فرمانده اتاق عملیات هپیمانان سوریه تاکید کرد که هرگونه تجاوز جدید اسرائیل، بی‌پاسخ نخواهد ماند.

همپیمانان سوریه: هرگونه تجاوز جدید اسرائیل، واکنشی سخت را به دنبال دارد

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده اتاق عملیات همپیمانان سوریه در ارتباط با تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: جنگنده‌های اسرائیلی ایستگاه پهپادها در فرودگاه T ۴ را هدف قرار دادند. این پهپادها برای جمع‌آوری اطلاعات درباره گروه‌های تروریستی و داعش مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

این بیانیه می‌افزاید: پهپادهای هدف قرار گرفته شده توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، نقش زیادی در پاکسازی منطقه شرقی سوریه از لوث داعش ایفا کرده‌اند.

فرمانده اتاق عملیات همپیمانان سوریه در ادامه این بیانیه افزود که ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه پهپاد سوریه وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده است، کذب است.

در ادامه این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی و آمریکا نقش زیادی در حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه ایفا می‌کنند و آمریکا همچنان برای برآورده کردن مایحتاج داعش تلاش می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید که آمریکایی‌ها، داعشی‌ها را از شرق فرات به التنف و پایگاه‌های خود در عراق می‌برند و در آنجا آن‌ها را آموزش می‌دهند.

این بیانیه تاکید کرد که این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و هرگونه حمله جدید اسرائیل، با واکنشی سخت و جدی مواجه خواهد شد.

فرمانده اتاق عملیات همپیمانان سوریه گفت: ما از تلاش‌های ارتش عربی سوریه برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی قدردانی و از دولت سوریه و تصمیم شجاعانه آن برای واکنش به این حمله حمایت می‌کنیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه اعلام کرد یک جنگنده این رژیم بعد از بمباران مواضع ارتش سوریه، در نزدیکی «الجلیل» در جولان سقوط کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.