فردیس- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از کسب ۵۰ مدال توسط ورزشکاران فردیسی در مسابقات داخلی و بین المللی در سال جاری خبر داد و گفت: کسب این عناوین دستاوردی بزرگ برای این شهرستان محسوب می شود.

کسب ۵۰ مدال توسط ورزشکاران فردیس در مسابقات ملی و بین المللی

داود عزیزی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: معتقدیم که هر گام رو به جلو در ورزش به عنوان یک دستاورد شناخته می شود و از همین رو قهرمانان زیادی از فردیس به ورزش کشور معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای ورزش شهرستان فردیس پایبندی ورزشکاران و مربیان این شهرستان به موازین اخلاقی است که نمونه بارز توسط علیرضا کریمی کشتی گیر شایسته این شهرستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین صورت گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان فردیس با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در این شهرستان گفت: افتتاح حدود ۱۰۰ باشگاه خصوصی و ۴ فضای دولتی از اقداماتی است که در سال جاری انجام گرفته است.

افزایش ورزشکاران سازمان یافته

عزیزی افزود: همچنین در سال جاری تاکنون ۲۱۰۰ نفر افزایش ورزشکار سازمان یافته را در این شهرستان شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد: از نظر ما این اقدامات کفایت نمی کند و در تلاش هستیم تا پیشرفت در تمامی عرصه ها را شاهد باشیم تا جایی که باوجود استعدادهای فراوان، ورزش فردیس به جایگاه واقعی خود دست یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فردیس از اهمیت ورود بخش خصوصی به منظور توسعه زیر ساخت های ورزشی دراین شهرستان گفت: با بخش خصوصی تعاملات خوبی داریم و به طور حتم بدون فعالیت بخش خصوصی ورزش به جایگاه واقعی خود نخواهد رسید.

عزیزی از تعامل مثبت مدیریت شهری با اداره ورزش و جوانان فردیس خبر داد و گفت: شهرداری مشکین دشت باتوجه به فعالیت درازمدت خود تعامل خوبی با ورزش ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که باتوجه به نوپا بودن شهرداری فردیس انتظار می رود تا در آینده تعاملات بیشتری را با اداره ورزش و جوانان جهت توسعه ورزش میان شهروندان شاهد باشیم.

مدیریت هیئت های ورزشی کم کار تغییر می کند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس تصریح کرد: برای سنجش میزان همکاری شهرداری فردیس تاکنون کار بزرگی انجام نشده است اما تا پایان سال و باتوجه به برنامه های جامع تری که در نظر داریم میزان تعامل شهرداری مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: برای سال آتی برنامه ریزی های لازم انجام شده است تا زمینه جذب بیشتر ورزشکار فراهم شود همچنین هیئت های ورزشی در رشته های قهرمانی و پرطرفدار ملزم به برگزاری منظم لیگ شده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در پایان تصریح کرد: تا پایان سال جاری ارزیابی های لازم از هیئت های ورزشی انجام خواهد شد تا در صورت بازدهی پایین آن ها برای سال آینده شاهد تغییراتی در مدیریت آنها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.