شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن سی و نهمین فجر پیروزی فراخواند.

حضور مردم پاسخی کوبنده به استکبار جهانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در پیامی از همه آحاد ملت ایران خصوصا" مردم استان چهار محال برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن سی و نهمین فجر پیروزی فراخواند.

متن کامل پیام استاندار به شرح ذیل است:

مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ بار دیگر در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

اکنون که دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد دلسردی بین مردم کشور و ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پاسخی کوبنده به ایادی استکبار جهانی است.

حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دشمنان ایران را در طراحی و پیاده سازی توطئه های شوم شان با شکست رو به رو می کند.

با بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ملت استوار، آگاه و انقلابی چهارمحال و بختیاری و از تمامی اقشار، تشکل ها و احزاب، گروه ها و جریان های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاریان، کسبه و اصناف، عشایر، روستائیان، کشاورزان و سایر قشرهای انقلابی این استان دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنند.

اقبال عباسی

استاندار چهار محال و بختیاری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.