شهرکرد-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری را به حضور پرشور و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در ۲۲ بهمن به دشمن می‌فهمانیم که انقلاب را به راحتی از دست نمی‌دهیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد،حجت الاسلام  محمد علی نکونام ظهر امروز در پیامی اعلام کرد۲۲ بهمن روز پاسخگویی نهایی به دشمنان است و در همین راستا مردم غیور و همیسه در صحنه بار دیگر پوزه ی آمریکا را به خاک مذلت خواهند نشاند و ثابت خواهند نمود آمریکا هیچ غلطی نکرده و نخواهد کرد،متن پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سی ونهمین سالگرد انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می کنم. در آستانه چهلمین سال این انفجار نور و حرکت نورانی که به فضل الهی در این مقطع امت اسلامی ایران به تبعیت از امام راحل رضوان الهی بر او باد این درخت نورانی را غرص کردند و انقلاب شکل گرفت.

اگر بخواهیم بگوییم از مردم تشکر می‌کنیم که تا امروز پای این حرکت عظیم ایستادند، خیلی سخن مطلوبی نیست چرا که مردم انقلاب را به تمامه از خودشان دانستند و می دانند و فرزندی است که خودشان آن را به دنیا آوردند و متولد کردند و تا امروز هم پای پرورش این فرزند، خودشان ایستادند و از طرفی همه می‌دانند که این حرکت یک حرکت تمام عیار فرهنگی، معنوی و دینی است که در راستای بعثت نبی خاتم(صلّی الله علیه و آله و سلّم) شکل گرفته است. وجود نازنین پیامبر اکرم اسلام را شکل دادند، امام راحل(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه‌) نیز در این مقطع همان اسلامی را که می‌رفت تا جان او بگیرند و او را با انواع چالش‌ها مواجه کنند، امام به اسلام جان بخشید و در برابر چالش‌هایی که در مقابل اسلام ایجاد کرده بودند امام راحل و انقلاب ایستاد و به فضل الهی اسلام برجسته شد؛اسلام در دنیا مطرح شد؛ اسلام به عنوان یک مکتب حیات بخش و مکتب انسان‌ساز شناخته شد و تمام توطئه‌ها خنثی شد.

آثار و برکات انقلاب هم الی ماشاالله برای خود مردم محسوس است و لذا این حرکت را در این مقطع کاملا استثنایی می‌دانند و یک کار کاملا نُو، ابتکاری و خلاق برای خودشان قلمداد می‌کنند و لذا از این انقلاب پاسداری کردند و پای این انقلاب ایستادند لذا تشکر معنا ندارد اما در عین حال باید هر یک خودمان، تک تک مان اگر خدمت به این انقلاب کردیم از خدای تبارک و تعالی سپاسگذار باشیم که خداوند متعال توفیق خدمت به اسلام را به ما عطا کرده است.

 قطعا ما نمی‌پرسیم انقلاب برای ما چه کرد؟ بلکه بعکس ما می‌پرسیم ما برای انقلاب چه کردیم؟ چون انقلاب اسلام است و اسلام برای انسان، ابدیت و حیات ابدی می‌آورد و چیزی که برای انسان حیات ابدی می‌آورد نباید از او پرسید تو برای من چه آوردی؟ او می گوید من حیات ابدی آوردم تو برای این که این حیات ابدی را نصیب خودت کنی چه کردی؟ لذا این سوال را ما مدام باید خودمان داشته باشیم که برای انقلاب اسلامی چه کردیم؟ و الحمدالله خوب مردم ‌ما ایستادند و فتنه‌ها را هم  یکی پس از دیگری خنثی کردند.

خب در آستانه ۲۲ بهمن آغاز چهلمین سال هستیم. تبعا فتنه‌ها یکی پس از دیگری طی این سال‌های گذشته بوده و فتنه‌ها خنثی شده است. امسال با فتنه ۹۶ ما مواجه بودیم؛ فتنه‌ای که دشمن خیلی به آن دل بست و آن‌هایی که از این انقلاب و اسلام ناب سیلی خوردند و اسلام ناب به آن‌ها اجازه نمی‌دهد در عرصه بخواهند طاغوت‌گری  و ظلم و ستم کنند، اسلام جلوی آن‌ها را می گیرد و از اسلام می‌ترسند و وحشت دارند لذا با تمام وجود سعی کردند در این فتنه‌ای که ۹۶ جرقه‌اش توسط خودشان که برنامه‌ریزی طولانی برای آن داشتند، قصدشان این بود که انقلاب را به پایان برسانند و به خیالی واهی و باطل خودشان انقلاب را تمام کنند که به فضل پروردگار این بار هم مثل دفعات قبل تیرشان به سنگ خورد و به جایی نرسید و مردم به صحنه آمدند و حتی بدون اینکه دعوت هم بشوند خود مردم از خودشان دعوت کردند و از یکدیگر سبقت گرفتند و استان‌ها و شهرها یکی پس از دیگری در میدان آمدند و از انقلاب حمایت کردند و توطئه دشمن را به خودش باز گرداندند.

روز ۲۲ بهمن از روزهایی است که باید پاسخ نهایی را به دشمن داد و باید باز یک بار دیگر محکم و مستحکم با مشت‌های گره کرده به صحنه آمد و به دشمن فهماند که ما هستیم و انقلاب را رایگان به دست نیاوردیم که بخواهیم رایگان از دست بدهیم . انقلاب به ما حیات بخشیده؛ انقلاب به ما عزت بخشیده؛ انقلاب مستکبرین را خوار کرده؛ انقلاب ارمغان‌های اقتصادی فراوان داشته؛ انقلاب توانسته است فرهنگ انسانی و عزت انسانی را به ما ارمغان بدهد و اهدا کند؛ این انقلاب چیزی نیست که ما بخواهیم به راحتی بگذاریم به دست دشمن بیفتد؛ لذا می‌آییم در صحنه و با مشت‌های گره کرده محکم و مقاوم یک بار دیگر یک «نَه» محکم به دشمن می‌گوییم و در عین حال پیوند خودمان را در درون مستحکم می‌کنیم و ولایتمداری‌مان و لبیک به مقام منیع ولایت و تداوم بخشیدن به راه امام و شهدا را باز تکرار می‌کنیم و یک جشن واقعی و تمام عیار را در روز ۲۲ بهمن به فضل الهی به منصه ظهور خواهیم رساند و یک جهاد دیگر و یک عبادت دیگر را رقم خواهیم زد.

من یقین دارم مومنین برای آمدن روز ۲۲ بهمن به خیابان وضو می‌گیرند و قبل با یک طهارت ظاهری و باطنی در خیابان می‌آیند تا یک وظیفه عبادی، یک وظیف دینی، اجتماعی، سیاسی را برای رضای خدا انجام دهند. این نگاه ما به حرکت‌هایمان و دفاعمان از انقلاب است و قطعا اگر با این نگاه از انقلاب حمایت کنیم، نصرت الهی را هم روز به روز بیشتر خواهیم داشت.

محمد علی نکونام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

انشالله موفق و موید باشید

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.