اهواز_عباس بهوندی که خود یکی از فرهنگیان تاثیر گذار استان و از فعالان فضای رسانه است با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد امام و آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان نسبت به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت اضافه کرد: تا زمانی که فرهنگ شهادت طلبی در میان مردم وجود دارد و این ارزش به عنوان نمادی ملی در کشور شناخته می شود، کسی نمی تواند خدشه ای به آرمان های انقلاب و شهدا وارد کند.

راهپیمایی۲۲ بهمن نماد همبستگی ملت ایران است

فرزند شهید بزرگوار کریم بهوندی در گفت و گو با خبرنگار  قدس آنلاین، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به ملت ایران گفت: انقلاب اسلامی هم اینک به مرحله ای رسیده است که میتوان آنرا مرحله بلوغ کامل اجتماعی و پختگی سیاسی خواند که می تواند در بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی تاثیر گذار باشد که برای رسیدن به چنین جایگاهی جانهای بسیاری تقدیم شده و خون های ارزشمندی از فرزندان این سرزمین ریخته شده است تا اینکه درخت انقلاب آبیاری شود و ریشه بدواند!  

وی با اشاره به اینکه رزمندگان و خانواده های شاهد و ایثارگر، همواره پشتیبان ولی فقیه و انقلاب اسلامی هستند گفت: خانواده های شهدا وایثارگران نیز همانند بسیاری از مردم مومن و انقلابی نسبت به برخی از امور و کم کاریها و سهل انگاریها در داخل کشور بخصوص  در زمینه بیکاری و فساد ادری و فاصله طبقاتی گله مندند. اما با توجه به ظرفیتهای بزرگ انقلاب و استعدادهای شگرف جوانان ایران اسلامی و پایبندی به آرمانهای امام راحل و رهنمودهای امید بخش مقام معظم رهبری همچنان پشتیبان جمهوری اسلامی بوده و در مسیر انقلاب و رهبری حرکت خواهند نمود.

عباس بهوندی که خود یکی از فرهنگیان تاثیر گذار استان و از فعالان فضای رسانه است با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد امام و آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان نسبت به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت افزود: تا زمانی که فرهنگ شهادت طلبی در میان مردم وجود دارد و این ارزش به عنوان نمادی ملی در کشور شناخته می شود، کسی نمی تواند خدشه ای به آرمان های انقلاب و شهدا وارد کند.

بهوندی حضور گسترده مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را با توجه به تحولات اخیر داخلی و منطقه ای، نقطه عطفی در تاریخ  انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع پیام پر معنایی به  آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان غربی و عربی اش خواهد داشت.

وی در پایان گفت: از همه مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه مردم ولایتمدار اهواز و خانواده‌های شهدا دعوت می‌کنیم که در روز ۲۲ بهمن به صحنه بیایند و بار دیگر حماسه بی‌نظیری را خلق کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.