با پیروزی تیم شهرداری تبریز مقابل مهرام در تهران، تکلیف قهرمان این فصل از مسابقات لیگ برتر بسکتبال در تبریز مشخص خواهد شد.

پیروزی شهرداری تبریز مقابل مهرام/ قهرمان لیگ برتر در تبریز مشخص می شود

به گزارش قدس آنلاین، دیدار چهارم تیم های مهرام و شهرداری تبریز در مرحله‌ فینال لیگ برتر بسکتبال عصر روز شنبه در سالن آزادی تهران برگزار شد.

شهرداری تبریز بازی را بسیار خوب آغاز کرد و توانست کوارتر اول را 23 بر 11 به پیروزی برسد، اما کوارتر دوم نزدیک دنبال شد. مهرام که امتیاز زیادی را عقب افتاده بود در این کوارتر بهتر بازی کرد و 23 بر 23 به پیروزی رسید.

در یک صحنه که مصطفی هاشمی اعتراض شدیدی به داور کرد باعث شد خطای فنی به وی داده شود.

در کوارتر سوم مهرام اختلاف را به حداقل رساند، اما در 5 دقیقه دوم این شهرداری بود که با پرتاب های سه امتیازی پولکو و دومنیک و قدرت نمایی کاردوست زیر حلقه باز هم توپ و میدان را در اختیار گرفت و اختلاف را به بیش از 10 امتیاز رساند.

روزبه ارغوان که امتیازهای خوبی را برای شهرداری کسب کرده بود با دریافت 5 خطا از زمین بیرون رفت تا جدال دو تیم در پایان ده دقیقه در عدد 26 مساوی شود.

کوارتر چهارم با 11 اختلاف به سود شهرداری تبریز آغاز شد و تا 5 دقیقه بعد از آغاز بازی هم ادامه داشت که آرن داودی با 5 خطا از بازی اخراج شد.

بازی تا 3 دقیقه مانده با 8 اختلاف به سود تبریزی ها در جریان بود و امیر صدیقی هم از مهرام اخراج شد.

در دقایق پایانی اختلاف به 10 امتیاز رسیده بود و حسین زاده با سه پرتاب اختلاف را به 7 رساند، اما درنهایت شهرداری تبریز با نتیجه 95 بر 86 به برتری رسید.
بازی پنجم که قهرمان را مشخص خواهد کرد روز سه شنبه در تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.