کرج- مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان البرز همپا و همراه دیگر هموطنان خود در سراسرکشور حضوری پرشور و کم نظیر را در راهپیمایی ۲۲ بهمن رقم زدند تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب برای آنها ماندگار شود .

جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برای البرزی ها ماندگار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، از ساعات ابتدایی صبح امروز  یکشنبه مسیرهای مشخص شده برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور کسانی بود که آمده بودند تا چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در یک گردهمایی باشکوه جشن بگیرند.

در کرج وبا توجه به افزایش مسیرهای راهپیمایی حجم جمعیت به شکل چشمگیری به نسبت سال های گذشته افزایش نشان می داد و مردم در گروه های مختلف از مسیرهای سه گانه تعیین شده به سمت مرکز تجمع در میدان جمهوری در حال حرکت بودند.

راهپیمایان البرزی با تاسی از شعار «حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه» برای حمایت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی به خیابان ها آمدند تا  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه خاصی برگزار شود.

آنچه بیش از همه در این حضور انقلابی به چشم می آمد مشارکت اقشار مختلف جامعه بود واین پیام را داشت که مردم ما علیرغم وجود اختلاف سلایق و دیدگاه ها همواره پشتیبان نظام خود هستند  واجازه نخواهند داد تا دشمنان خللی در اتحاد و همبستگی امت واحد اسلامی در ایران ایجاد کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال علاوه بر کرج در ۱۴ نقطه استان البرز از جمله شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، فردیس، طالقان و اشتهارد و در شهرهای محمدشهر، ماهدشت، کمالشهر، گرمدره، مشکین دشت، مهرشهر و آسارا با حضور گسترده مردم برگزار شد و البرزی ها با شعارهای کوبنده خود ضمن اعلام انزجار از دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی  بر وحدت و همبستگی ایرانیان در مقابل این توطئه ها تاکید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.