کرج- عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: انقلاب برای مردم است، ملت برای حفظ و تداوم انقلاب بهای سنگینی پرداخته و با تمام وجود پای حفظ آن ایستادند.

انقلاب متعلق به مردم است/مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم

به گزارش قدس آنلاین، سید عزت‌الله ضرغامی در سخنرانی مراسم بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن که صبح یکشنبه به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و شهدا، اظهار کرد: مردم کرج امروز حماسه آفریدند، این روز برای باری دیگر در تاریخ ثبت شد.

وی ضمن قدردانی از مردم حق‌شناس و انقلابی کرج که دین خود را برای انقلاب ادا کردند، افزود: انقلاب برای مردم است، ملت برای حفظ و تداوم انقلاب بهای سنگینی پرداخته و با تمام وجود پای حفظ آن ایستادند.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با بیان اینکه اگر عده‌ای از ادامه مسیر انقلاب سست شوند سبب نخواهند شد این انقلاب از حرکت جا بماند، افزود: دشمنان در تلاش هستند با استفاده از بوق‌های تبلیغاتی در فضای مجازی این‌گونه القا کنند که مردم از انقلاب خسته شده‌اند.

ضرغامی گفت: این جمعیت کثیر که نسبت به سال‌های قبل پرشورتر است، بیانگر احساس انگیزه و تعهد بیشتر  ملت بوده و نشان می‌دهد انقلاب اسلامی ایران متعلق به مردم است، علی‌رغم تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و محدودیت‌ها همچنین  ناکارآمدی برخی مدیران که سبب ایجاد مشکلات می‌شود، مردم حمایت خود را از نظام برنداشته‌اند.

وی بابیان اینکه مطالبات به‌حق مردم همواره با صدایی بلندتر توسط مقام معظم رهبری فریاد کشیده شده است، تصریح کرد: باید به مردم آفرین گفت؛ این حضور ذخیره‌ای برای آخرت ملت است.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با تأکید بر اینکه جوانان زیر بمباران اطلاعاتی دشمنی قرار دارند باید مراقب این توطئه‌ها باشیم، ادامه داد: انقلاب دارای سه ویژگی است که با هیچ انقلاب دیگر در قرون اخیر قابل قیاس نیست، فشارها، تهدیدها و چالش‌های عظیم که هر یک به‌تنهایی می‌توانست یک انقلاب را نابود کند نه‌تنها باعث شکست ملت و کشور نشد بلکه سبب تقویت ملت شده و مردم  را حماسی‌تر در سطح جهانی معرفی کرده که پیشگام هدایت دیگر مردم جهان بودند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در مقابل شعارهای اصیل اول انقلاب هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکردند و شعارهایی که توسط مردم سر داده می‌شود به‌صورت خودجوش است، افزود:  درعین‌حالی که مشکلات فراوان برای کشور به وجود آمده اما نظام جمهوری اسلامی تا حد توان کارنامه‌ای درخشان در بخش‌های مختلف از خود نشان داد که در هیاهوی دعواهای سیاسی این کارنامه به حاشیه کشانده می‌شود.

ضرغامی خاطرنشان کرد: امروز بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دو جریان؛ استکبار به رهبری آمریکا و جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم اما برنده واقعی این نبرد همواره جمهوری اسلامی ایران و دنیای مقاومت بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر جوانان صحبت‌های ترامپ را موردبررسی قرار دهند به این نتیجه خواهند رسید که کارنامه آمریکا پر از شکست بوده است، گفت: آمریکا بیش از۴ هزار میلیارد دلار در عراق خرج کرد اما مردم ایران برای عراق الگو شدند، استکبار با وقایع اخیر در اقلیم عراق درصدد  ایجاد تشکیل اسرائیلی دیگر بود که باتدبیر جمهوری اسلامی بدون اینکه خونی ریخته شود، این خطر بزرگ که می‌توانست اسرائیلی دیگر در منطقه باشد، دفع شد.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور بابیان اینکه داعش به عنوان چهره بدون رتوش آمریکا توسط این کشور درست شد تا کشور جمهوری اسلامی ایران و اسلام نابود شود، گفت: داعش تربیت شد تا با تبلیغات وسیع واقعیت اسلام را به شیوه خود به مردم نشان دهد، دلقک‌بازی‌های اخیر نظیر پرتاب شیشه نفت به مساجد جز مضحکه‌ای نیست چراکه مساجد در پوست و گوشت مردم انقلابی نهفته شده است.

وی بابیان اینکه داعش قبل از شکست ازنظر ایدئولوژیکی شکست خورد، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم افتخار ما هستند، فداکاری و شهادت در خون مردم است باید به این مهم اشاره کرد که داعش ابتدا در مقابل منطق عظیم ملت ایران شکست خورد و بعد سرزمین‌های خود را پس‌ازاین شکست روحی بازگرداند.

ضرغامی با تأکید بر اینکه ملت دارای هویت فکری هستند که بارها مورد هدف دشمنان قرار می‌گیرد، ادامه داد: اعتراض به حجاب علی‌رغم تعداد محدود، بارها مورد تبلیغ استکبار جهانی قرار می‌گیرد اما این حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هیچ‌گاه از طریق آن‌ها به نمایش گذاشته نمی‌شود، بدون شک‌ شعار استقلال، آزادی و جمهوری اصلی شعار اصلی ملت است؛ امروز این شعار به بهترین نحوه در کشور سر داده می‌شود.

وی با اعلام اینکه امروز سختی‌ها برای رسیدن به استقلال تحمل می‌شود، با اشاره به اینکه رضاشاه و محمدرضا شاه به اشاره غربی‌ها آمدند، گفت: جوانان می‌توانند برای دریافت واقعیت، تاریخ را از زبان مخالفان نظام مطالعه کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با تأکید بر اینکه جنازه حجاج در حادثه منا با دستور و جملات مقتدرانه مقام معظم رهبری بعد از گذشت یک هفته به کشور برگردانده شد، گفت: برخی اعلام می‌کنند در کشور آزادی محدود است اما به برکت انقلاب آزادی است و در فضای مجازی مردم به‌راحتی سخنان خود در خصوص نهادهای مختلف را اعلام می‌کنند.

ضرغامی گفت: افرادی که به اسم حقوق بشر حرف از آزادی می‌زنند بدانند در جریان ناآرامی‌های سال۸۸ در فتنه، جمهوریت نظام زیر سؤال رفت، پیرو این اتفاق استکبار دستور داد تمام ماهواره‌های خبری برای جمهوری اسلامی بسته شود و به همین منظور ۲۵ ماهواره به روی صدای ملت ایران بسته شد.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای به مقام معظم رهبری گفتم جریان‌های سیاسی در حال پرونده‌سازی برای یکدیگر هستند، در انتخابات سال ۸۸ نوار حاوی مصاحبه‌های موردنظر کروبی خلاف قوانین بود که این نوار به‌اتفاق هیئت پنج نفره رد شد اما رهبری اعلام کردند باید این نوار پخش شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور تأکید کرد: مردم نباید مطالبه خود را کم کنند چراکه مقام معظم رهبری بر تحقق این مطالبات تأکیددارند، خوشبختانه مردم بیش‌ازپیش با همه عشق و علاقه خود پای انقلاب ایستاده‌اند.

 منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.