یزد- معاون اقتصادی رئیس جمهور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در سخنرانی خود اظهار داشت:پیام ۲۲ بهمن، پیام وحدت و انسجام است، به تبعیت از رهبر انقلاب، مردم یزد و مردم ایران و طرفداران پیام انقلاب اسلامی در سراسر جهان، این آرمان را دنبال خواهند کرد.

پیام ۲۲ بهمن، پیام وحدت و انسجام است

قدس آنلاین- گروه استان ها- زهرا افضلیان: حضور حماسی مردم در استانهای یزد و شهر یزد بی نظیر است و با آمدن در راهپیمایی و شرکت گسترده خود با سر دادن شعارهای انقلابی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و بار دیگر با حضور خود با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کردند.

همه مردم از پیر وجوان به خیابانها آمده بودند و در کنار هم زرتشتی ها، کلیمی ها و اقوام و ادیان مختلف یک صدا برای ایران اسلامی شعار می دادند و در جشن پرشکوه انقلاب شرکت کردند.

راهپیمایی پرشورهمزمان با سراسر کشور با حضور مردم دارالعباده از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و با حضور پررنگ خانواده های شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی و روحانیون برگزار شد و شرکت کنندگان با سر دادن شعار با نظام و رهبری تجدید پیمان کردند.

در ابتدای مراسم، گلریز خواننده انقلابی سرودهای انقلابی را با حضور دانش آموزان اجرا کر،. دختران دانش آموز با پوشیدن شالهای سبز، قرمز و سفید که به رنگ پرچم ایران بود جلوه و زیبایی خاصی به میدان امیرچخماق دادند.

اسلام ناب محمدی را باید از ایران اسلامی آموخت

معاون اقتصادی رئیس جمهور در سخنرانی خود اظهار داشت: اسلام ناب محمدی را از ایران اسلامی باید آموخت، امروز ایران با عظمت تر از همیشه خود را به دنیا نشان داده و با انسجام و وحدت ملی بر حقوق خود ایستادگی کرده است.

محمد نهاوندیان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان فقط موفقیت نظامی و فیزیکی نبوده، بلکه نمادی از قدرت اجتماعی، علمی، دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران در عصر امروز است.

وی افزود: کسانی که می خواستند ایران را منزوی کنند خود منزوی شده اند و آن هایی که فکر می کردند مسیر پیشرفت را قطع می کنند، امروز شاهد گامهای بیشتر در کشور هستند که برداشته می شود.

نهاوندیان گفت: سال گذشته رشد ناخالص ملی ایران در سراسر جهان رتبه اول را به دست آورده است و برای اشتغال جوانان سرمایه گذاری افزایش پیدا کرده است، نرخ رشد سرمایه ۷/۱درصد رشد کرده است و این یعنی اشتغال و رونق و رفاه برای خانواده های ایرانی حاصل شده است.

وی افزود: مردم می خواهند در ۴۰ سال پیروزی انقلاب تحقق و تجلی هرچه بیشتر استقلال و روابط سیاسی و آزادی در مناسبات اقتصادی را ببینند و هرچه رقابت بیشتر شود کیفیت کالاها بیشتر می شود و همه اقشار به جای اینکه در مقابل یکدیگر بایستند، وحدت و انسجام داشته باشند.

نهاوندیان گفت: پیام ۲۲ بهمن، پیام وحدت و انسجام است، به تبعیت از رهبر انقلاب، مردم یزد و مردم ایران و طرفداران پیام انقلاب اسلامی در سراسر جهان، این آرمان را دنبال خواهند کرد.

وی ابراز داشت: ما می خواهیم در ۲۲ بهمن با صدای بلند امام زمان(عج) تجدید عهد کنیم که ما این مسیر انقلاب را به عنوان آماده سازی زمینه حضور عدل جهانی آغاز کردیم و تا تحقق هدف ادامه خواهیم داد.

نهاوندیان گفت: تا آنجا که پای نظام و اعتقاداتمان در میان است همه متحد می ایستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد و هر روز موفق تر از دیروز این جشن را ادامه می دهیم. با حکمت و تدبیر راه ما راه امیدواری و انسجام و نشاط و تلاش است و آنهایی که می خواهند بذر سیاه نمایی بیفشانند مطمئن باشند برای خودشان این بذر را می پاشند.

وی افزود: انشاءالله در سال تولید و اشتغال گام بلندتری خواهیم برداشت و تعال سازنده با جهان را افزایش می دهیم.

در پایان مراسم،  قطعنامه سراسری در هفت بند در خصوص ضرورت تداوم استکبار ستیزی، توجه به اقتصاد مقاومتی، رسیدگی به مسائل اقتصادی مردم، حمایت از مردم فلسطین، وحدت و بصیرت و ولایتمداری، قرائت شد و با تکبیر مردم و مسئولان مورد تایید قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.