رشت- آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان شهرستان رشت با بیان اینکه امروز دشمنان ما به دروغ و نیرنگ دایه عزیز تر از مادر برای ما شده اند گفت: یقین بدانید که رهبر ما دلسوزترین فرد برای مردم و انقلاب اسلامی ایران است.

رهبر ما دلسوزترین فرد برای مردم و انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار قدس ؛امام جمعه موقت قم ؛ ظهر امروز ۲۲ بهمن ماه در خیل  بزرگ راهپیمایان گیلانی در میدان شهدای ذهاب رشت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تشکر  از حضور پرشور مردم رشت ، فرهنگیان ، دانشجویان ، اصناف، دانش آموزان و همه مسئولین در پاسداشت انقلاب اسلامی ؛ با اشاره به آیه " لقد ارسلنا موسی بایاتنا..." گفت: خداوند حضرت موسی (ع) را جهت رهایی قومش از ظلما ت به سور نور با معجزات فراوان فرستاد و از موسی خواست که مردمش را به توحید ، تقوا و آزادگی و آزادی دعوت کند.

امام جمعه موقت قم با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر برای انسانهای شکرگزار و پرصلابت نشانه های زیادی دارد خاطر نشان کرد: قرآن می فرماید:انسانهای با ایمان کسانی هستند که در مشکلات و بحران ها دچار یاس و نا امیدی نمی شوند و هنگامیکه پیروزی سراغشان می آید دچار غرور و غفلت نمی شوند بلکه مراتب شکر گزاری را هر لحظه به جا می آورند.

وی با اشاره به اینکه پیام آیات قرآن در هر دوره و زمانه ای کاربرد دارد، خاطر نشان کرد: به صراحت به مردم شریف رشت و استان گیلان می گویم ۲۲ بهمن امروز به عنوان یوم الله بزرگ است، چرا که شرایط گذشته کشور به ما می گوید که جامعه ما در ظلمات و زشتیها بود و بیگانگان بر کشورمان حکومت می کردند و به برکت امام عزیزمان که موسی وار وارد صحنه شد و همان فرمانی که خدا به موسی داده بود امام خمینی آن فرمان را در جامعه ایران عملیاتی کرد و جامعه را از ظلملت به سوی نور هدایت کرد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز با توجه به اینکه در فضای خیر و برکت نور اسلام و انقلاب به سر می بریم و نباید تنها به برگزاری هر ساله یوم الله ۲۲ بهمن بسنده کنیم اظهار داشت: در طی ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ؛ دشمنان هرگونه تحریم از نظامی ، اقتصادی ، اجتماعی ، جنگ نرم و سخت را بر ما تحمیل کردند تا ما را نسبت به انقلابمان دلسرد کنند ولی مسئولین و کارگزاران انقلاب بدانند تنها چیزی که مردم را به انقلاب استوار و متعهد نگه می دارد  اتحاد و یکدستگی مردم با مسئولان و مسئولان سه قوه با یکدیگر است.

وی افزود: اگر چه امروز گلایه هایی از وضع موجود جامعه به گوش می رسد ولی اگر مردم بدانند که این مشکلات زاییده تبعیض و ناعدالتی نیست و به مرور زمان با بصیرت و دور اندیشی مسئولان حل خواهد شد تحمل خواهند کرد و به خاطر چنین مشکلات مقطعی به انقلاب و نظامشان پشت نخواهند کرد.

وی ادامه داد: امروز روزی است که همه ما مخصوصا مسئولین و کارگزاران نظام باید متحد  و یکدل باشند و سخنی نگویند که دل مردم را خالی کنند.  به یقین اگر مسئولان در جهت آرامش و امنیت دادن جامعه با هم متحد باشند مردم حرف دشمن را گوش نمی دهند و احساس سرخوردگی نمی کنند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری از سه تهدید بزرگ انقلاب یاد کرد و گفت : دو دستگی مسئولان قوای سه گانه، فاصله گرفتن نسل جوان از آرمانهای انقلاب و فاصله گرفتن و بی تفاوت بودن مردم نسبت به آرمانهای نظام و وجود نفوذی ها از بزرگترین تهدیدهاست .

وی با بیان اینکه نفوذی ها بزرگترین تهدید برای انقلاب هستند گفت: نفوذی نباید حتما از آمریکا و انگلیس و از جنس دشمن خارجی باشد ، نفوذی به کسی گفته می شود که در یک اداره آن چنان کارشکنی کند و مردم را در بوروکراسی پیچیده اداری خسته کند که مردم احساس کنند این انقلاب برای آنها دستاوردی نداشته است.

وی ادامه داد: مسئولان و کارگزاران نظام خدمتگذاران نظام هستند و اگر دشمن بداند مسئولان مان با هم هستند سخنش خریداری ندارد و تمام شبکه هایی که علیه ما بسیج شده اند به سرعتجمع خواهند شد.

حسینی بوشهری  با بیان اینکه انقلاب برای بازگشت عزت و مجد گذشته مان و رفع فقر و محرومیت و رشد اقتصاد با الهام از دستورات اسلام و احساس امنیت به ستمدیدگان جامعه هویت پیدا کرده است خاطر نشان کرد: انقلاب ایران با تقدیم خون های بسیاری پایدار ماند و در این مدت دشمنان توطئه های مختلفی را به انقلابمان تحمیل کردند ولی متاسفانه موفق نشدند .

وی ادامه داد: امروز باز هم تعداد کمی فکر می کنند که آمریکا و اروپا و بازماندگان دودمان پهلوی ممکن است برای ما امید باشند ؛ این یک اشتباه بزرگ است فقط کافیست تا شرایط سختی که در گذشته آمریکایی ها بر ما تحمیل می کردند مطالعه شود تا بفهمیم آنها به دروغ برای ما دایه عزیز تر از مادر شده اند و تنها کسی که امروز به یقین دلسوزترین برای مردم و کشور و نظامش است مقام معظم رهبری ست.

وی گفت: ما ملت عظیم ایران هر کداممان به تنهایی دیده بان انقلابیم و اجازه نخواهیم داد که دشمنان در هیچیک از مرزهای استراتژیک از اجتماعی تا اقتصادی و نظامی وارد شود و به برکت امام ؛ رهبری و خون شهدا در پاسداشت و نگهبانی از مرز بوم و کهن ایران تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.