وزیر ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که فلسفه حکومت اسلامی چیزی جز خدمت رسانی به مردم نیست، گفت: ما روزی را عید می‌دانیم که بتوانیم گره بیشتری از گره‌های مردم باز کنیم.

سلطانی‌فر: مردم ایران گام چهلم انقلاب را نیز با قدرت برخواهند داشت

به گزارش قدس آنلاین، وزیر ورزش و جوانان به همراه مسئولان وزارتخانه، روسای فدراسیون‌ها، ورزشکاران، پیشکسوتان و جامعه ورزش کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جشن ۳۹ سالگی انقلاب اسلامی شرکت کردند. سلطانی‌فر با تبریک این ایام به مردم و به همه فجر آفرینان سال ۵۷، اظهار داشت: این روز خجسته را به مردم قهرمان ایران که در ۳۹ سال گذشته با جان‌فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌ها از حریم نظام، ارزش‌ها، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی دفاع کردند و کارنامه  و برگ زرینی در تاریخ سیاسی معاصر ایران به جای گذاشتند، تبریک می‌گویم.

وی با ابراز خرسندی از گسترش عادلانه امکانات  و خدمت رسانی‌ها در سراسر کشور گفت: همه کسانی که پیش از انقلاب را دیده‌اند می‌دانند ایران در دوره پهلوی از جهت امکانات، برخورداری مردم از امکانات رفاهی و خدمات رسانی در چه وضعیتی بود، امروز با عزت و افتخار توانستیم زیرساخت‌ها و خدمات و امکانات بیشتری برای مردم فراهم کنیم. اگر چه معتقدیم مردم استحقاق بیش از این‌ها را دارند که ان‌شاءالله روند خدمت رسانی استمرار پیدا کند و بتوانیم با اقتدار، هماهنگی و تعامل بیشتر با مردمی که در ۳۹ سال گذشته همراه ما بودند خدمت رسانی را گسترده‌تر کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ابراز اطمینان کرد که مردم کشور  با حضور  و همت گام چهلم انقلاب را نیز با قدرت برخواهند داشت، همان گونه که سال‌های سال با تلاش خود باعث تحکیم بنیان‌های جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این گونه حضور و همراهی‌ها وظیفه ما را سنگین‌تر و کار ما را  در راستای خدمت رسانی به مردم سخت‌تر می‌کند چرا که فلسفه حکومت اسلامی چیزی جز خدمت رسانی به مردم نیست و ما روزی را روز عید و موفقیت می‌دانیم که بتوانیم گره‌ای از گره‌های مردم را باز کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که ۲۲ بهمن سال ۵۷ کجا بوده است، اظهار داشت: در آن روز به دلیل نزدیکی منزل به پادگان جی، همراه با مردم انقلابی در درگیری با عوامل شاه برای گرفتن پادگان شرکت داشتم.

این مقام مسئول همچنین در پاسخ به این سوال که حضور گسترده مردم و اغلب جوانان کشور در راه پیمایی ۲۲ بهمن ماه چه پیامی به جهانیان مخابره می‌کند، گفت: مهم‌ترین شعاری که ملت ما طی این سال‌ها داده، استقلال است. این حضور و حماسه سازی‌ها نخستین پیامش این است که ما ملتی مستقل، بزرگ، با هویت و تاریخ ساز هستیم و می‌توانیم با اتکا به منابع و امکانات خود کشور را اداره کنیم.

وزیر ورزش و جوانان  با تاکید به این نکته که در امور کشور نیازی به دخالت بیگانه‌ای را نداریم، اذعان داشت: همان طور که در ۳۹ سال گذشته با اقتدار در برابر تهاجمات، تحریم ها و تحریکات ایستادیم باز هم خواهیم ایستاد و این برگ زرین تاریخ را استمرار خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.