قزوین_ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن در قزوین گفت: کسی که امروز به دشمن اعتماد می کند یا غافل و یا خائن است و به دشمن نمی توان اعتماد کرد.

هر کسی از مدار ولایت فقیه خارج شود به فتنه می پیوندد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مردم قزوین در راهپیمایی سالجاری همچون سالهای گذشته حضور پرشور و گسترده داشتند و با مشتان گره کرده و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فتنه گر»، به خیابان سپه آمدند و شور و نشاط سیاسی، خشم و انزجار خود را از اسکتبار به نمایش گذاشتند.

مردم انقلابی قزوین با بانگ هایی بلند و رسا فریاد می زدند: «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»؛ مسوولان قزوین نیز همسو با این مردم ولایت مدار برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه ای دیگر آمده بودند تا برگ زرین دیگری را به همراه این مردم انقلاب در خاطرات انقلاب اسلامی ورق بزنند.

شور و نشاط و هیجان و علاقه به انقلاب و آرمان های آن در بین مردم قزوین موج می زند؛ مردم از پیر و جوان، بزرگ و کوچک و زن و مرد آمده بودند تا بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نظام ثابت کنند که پای این انقلاب و خون شهدان هستند و در برابر توطئه های دشمنان بصیرت و آگاهی دارند.

اوج وحدت و همدلی مردم انقلاب قزوین در لنز دوربین های عکاسان و سردادن شعارهای انقلابی آنها در نخستین خیابان ایران به خوبی به نمایش گذاشته شد و مردم قزوین با حضور پررنگ بار دیگر نشان دادند که همواره پشتیبان نظام، ولایت فقیه و شهدا خواهند بود.

ساعتی بعد از حضور مردم در خیابان سپه (خیابان شهدای قزوین)،  سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی سخنرانی کرد.

 سیدحسین نقوی‌حسینی اظهار داشت: امروز روز ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی ملت ایران بر رژیمی که تا دندان مسلح با چکمه های خونین، استکبار دیکتاتور به گونه ای که زبان ها را از حلقوم بیرون می کشید، حاکمیت فقر و هلاکت بر مردم توسط ژاندارم آمریکا در منطقه و استعداد و نخبگی در این کشور کشته شده بود، است و ۲۲ بهمن روز خیزش ملت ایران با رهبری، ولایت فقیه و با ایمان بر خدا روز پیروزی انقلاب اسلامی بر کفر جهانی به سرگردگی آمریکا است و امروز همه ملت ایران به صحنه آمده اند تا این پیروزی را یکبار دیگر جشن بگیرند.

وی افزود: انقلابی که توانست دست آمریکا را از این منطقه کوتاه کند و استقلال، عزت، افتخار ملت ایران را به رخ جهانیان بکشاند، امروز عزت این ملت در بین سرکرده های کشورهای غربی و سایر کشورها مشاهده می شود و آنها در مقابل عظمت ایران زانو می زنند و تسلیم می شوند که این شرایط برای قدرت های سلطه گر همچون آمریکا قابل تحمل نیست؛ آمریکایی که زمانی تمام امور ایران را رقم می زد و اداره اقتصاد کشور به دست آن بود و روزانه بیش از ۶ میلیون بشکه نفت ما را غارت می کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دست آمریکا امروز به علت عزت و اقتدار ملت ایران از منطقه خاورمیانه کوتاه شده است؛ آمریکایی ها داعش را برای صد سال ایجاد کرده بودند اما آنها باور نمی کردند که جمهوری اسلامی بتواند فتنه و ریشه داعش را با کمک ملت های منطقه از منطقه خاورمیانه ریشه کن کند؛ آمریکایی ها در این جریان گوشه گیر شدند و مذاکرات ژنو آنها از آستانه خارج شد.

نقوی حسینی ضمن بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز با دارا بودن عزت، افتخار و عظمت در دنیا به عنوان یک کشور مستقل، آزاد و دموکراتیک و مردم سالار است که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با انتخاب آنها و انتخاب رهبری با واسطه صورت می گیرد و نظام مردم سالار به این ملت افتخار می کند، یادآور شد: دشمن هرگز دست از توطئه بر نمی دارد و از روز نخست پیروزی این ملت، توطئه ها و فتنه های مختلف علیه آن به صورت روزانه، ماهانه و سالانه آغاز شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا فتنه ۸۸ و یک براندازی کامل را علیه نظام طراحی کرد اما ملت ایران فتنه آن سال را در دی ماه پاسخ داد و آن را ریشه کن کرد، خاطرنشان کرد: اگر امروز کسی خیال می کند که دشمنی آمریکا نسبت به ایران در مقایسه با چهل سال قبل کمتر شده، آن شخص یا غافل و یا خائن بوده چراکه دشمنی آمریکا علیه ملت چندین برابر شده است.

وی با تأکید بر حرکت بر مدار ولایت فقیه تصریح کرد: هرکس از مدار و جریان ولایت، آرمان امام راحل و شهدا و نظام خارج شود به جریان فتنه می پیوندد؛ امروز جمهوری اسلامی توطئه ها و فتنه ها را در سرزمین و نطفه خودشان خفه می کند و اجازه نمی دهد فتنه، توطئه و تهدیدی به سمت مرزهای کشور حرکت کند و همین امر موجب عصبانیت آمریکایی ها شده است.

نقوی حسینی با بیان اینکه امروز دشمنان از تمام ابزارها از جمله بهره برداری از نارضایی های مردم استفاده می کنند، اضافه کرد: اعتراضاعات ملت در بسیاری از موضوعات حق است و باید برای ملت خدمت و خود را وقف این ملت کرد و الگوی مسوولان باید مقام رهبری و امام راحل باشد؛ مگر رهبر به دنبال رفاه است؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قوه قضائیه و وزاری رییس جمهور از رهبر پیروی کنید و وی را الگو قرار دهید؛ مردم از تبعیض ناراحت هستند زمانی که مشاهده می کنند که مدیری در مملکت یکهزار و ۳۰۰ شرکت که منشأ آن آمریکا و انگلیس است، را در اختیار دارد؛ امروز نظام با اقتدار، پیروزی و سربلندی در دنیا می درخشد و دشمنان این ملت به وحشت افتاده اند.

وی افزود: کسی که امروز به دشمن اعتماد می کند، یا غافل و یا خائن است و به دشمن نمی توان اعتماد کرد و باید به ظرفیت داخل کشور توجه و به ایمان ملت اعتماد کنیم؛ این مردم طرفدار ولایت فقیه و آرمان های انقلاب ایستاده اند و ملت ایران همه سردار سلیمانی هستند و اگر جایی گله دارند به علت مدیر ناتوان است.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت از اصول و دستاوردهای ولایت و قرآن نمی گذرند اما از مدیر ناتوان می گذرند؛ اگر گره ای در کشور وجود دارد از ناتوانی امثالی همچون بنده است؛ چرا باید ناتوانی خود را پای نظام، انقلاب و آرمان های آن بگذاریم؟ امروز دنیا به وجود انقلاب اسلامی افتخار می کند. 

نقوی حسینی ضمن تأکید به این امر که باید توان خود را افزایش دهیم و برای ملت خدمتگزاری کنیم چراکه این ملت شایسته خدمت هستند، اضافه کرد: باید از اختلاس و چپاول گری ها دست برداریم و از مسوولان قضایی درخواست داریم تا با غارت ها مبارزه و دست غارتگران را کوتاه کنند؛ از دولت انتظار داریم تمام همت خود را برای مدیریت جهادی به کار بگیرد و به مردم خدمت کند؛ امکان ندارد در کاخ های تجملاتی زندگی کنیم و حامی مستضعفان باشیم چراکه این انقلاب مستضعفان است و مرفهان حق ندارند بر نظام حاکم شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.