قوچان- امام‌جمعه قوچان گفت: مردم از انقلاب توحیدی خسته نیستند، بلکه از تبعیض و فساد خسته شده‌اند.

مردم از فساد و تبعیض خسته هستند نه از انقلاب توحیدی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن صبح یکشنبه با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، روحانیون، مسئولان و اقشار مختلف مردم قوچان برگزار شد.

مردم انقلابی قوچان با فریاد شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «الله‌اکبر الله‌اکبر»، «هیات من الذله»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعتی دوباره کردند.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم ۳۹ سال انقلاب اسلامی را حمایت کرده‌اند و امروز نیز با لبیک گفتن به ندای رهبری شاهد حضور پرشور آنان در این راهپیمایی بزرگ هستیم.

وی با تأکید بر این مطلب که شعار هیهات من الذله مردم همان شعار عاشوراست، گفت: برخی از سلطنت‌طلبان به دنبال تطهیر چهره رژیم طاغوت هستند، اما مردم ما آگاه‌ند و می‌دانند که حاکمان وقت، مملکت را به فروش گذاشته بودند و فساد اخلاقی و مالی در آن زمان بیداد می‌کرد.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به این مطلب که جامعه بین‌الملل از طریق انقلاب اسلامی ایران بامعرفت اهل‌بیت آشنا شده است، اظهار داشت: ولایت‌فقیه در مسیر توحید و اهل‌بیت است و با حضور مردمی با بصیرت، ولایت‌فقیه در جامعه عزت بالایی خواهد داشت و ما نیز با حمایت از آن اجازه نخواهیم داد ذره‌ای به جایگاه ولایت خدشه وارد شود.

وی تأکید کرد: تمام دشمنان با تمام توان به میدان آمده‌اند تا انقلاب علی‌اکبری ایران را قطعه‌قطعه کرده و مردم را به جان هم بیاندازند، اما لبیک یا خامنه‌ای شعار همیشگی و امروز مردم ایران است.

محمدعلی دستجردی بابیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضاییه باید مبارزه با تبعیض، تجمل‌گرایی و فساد را در دستور کار قرار دهند افزود: مردم نمی‌پذیرند که در جامعه اسلامی انسان‌های رشوه گر، اشراف گرا و فاسد حضورداشته باشند زیرا مردم برای دین قیام کرده‌اند و در جمهوری اسلامی معنا ندارد افرادی حقوق‌های چندمیلیونی دریافت کند.

وی با تأکید به مسئولین مبنی جلوگیری از فساد و تبعیض در جامعه خاطرنشان کرد: مردم از انقلاب توحیدی خسته نیستند، بلکه از تبعیض و فساد خسته شده‌اند، انقلاب اسلامی انقلابی مردمی است و همه مسئولین موظف‌اند در مسائل مردم، آنچه می‌توانند انجام دهند و باید در انجام کارها مردم را در رأس امور قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.