اراک-نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: به برکت خون شهدا، ایران در منطقه هم حرف اول را می‌زند و این موضوع دشمنان را به حیرت واداشته است.

مردم با حضور خود بار دیگر خط بطلانی بر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان کشیدند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اراک در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن‌ماه شهرستان اراک با تاکید بر اینکه باید مسیر انقلاب را با قدرت ادامه دهیم، گفت: می‌بایست عدالت را در جامعه گسترش داده و با فساد مقابله کنیم تا بتوانیم در عرصه بین‌الملل هم با قدرت وارد شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه در برابر عظمت ملت ایران بهت‌زده می‌مانند و واقعیت‌ها را منعکس نمی‌کنند .

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه کارنامه انقلاب اسلامی ایران درخشان است، بیان کرد: علیرغم اینکه انقلاب اسلامی در ۱۰ سال اول درگیر جنگ و جریانات پس از آن بود ولی در بخش‌های مختلف از جمله پزشکی، هسته‌ای، نظامی و .. پیشرفت‌های خوبی داشته است که هیچ کدام از آن‌ها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه در دوران پیش از انقلاب اسلامی پزشکان هندی، عراقی، بنگلادشی و... در ایران کار طبابت را انجام می‌دادند، بیان کرد: امروز نه تنها در بحث پزشکی از حضور و طبابت پزشکان متخصص خارجی بی‌نیاز شده‌ایم، بلکه در زمینه دستاوردهای دارویی و تجهیزات پزشکی به‌عنوان یکی از کشورها صادرکننده در جهان محسوب می‌شویم.از کینه و دشمنی بیگانگان نشأت می‌گیرد.

امام جمعه اراک گریزی به مشکلات امروز جامعه زد و گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که با تزریق پول مشکلات جامعه حل نمی‌شود بلکه رفع مشکلات جامعه با کار و تلاش، بالا بردن بهره‌وری، مبارزه با فساد و ... برطرف می‌شود.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه توسعه عمران و آبادی در شهرها و روستاها هم یکی دیگر از دستاوردهای نظام اسلامی بوده است، بیان کرد: کار بزرگی که با اجرای طرح مسکن مهر انجام شده در این زمینه بسیار مؤثر بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.