سمنان - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نظام اسلامی در صدر و عظمتی فراموش‌نشدنی در حال درخشش است، گفت: «زباله‌دان تاریخ» جای کسانی است که به‌ نظام اسلامی پشت کنند.

«زباله‌دان تاریخ» جای کسانی است که به‌ نظام اسلامی پشت کنند

به گزارش قدس آنلاین، حسین مظفر در سخنرانی ظهر یکشنبه خود در انتهای راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان سمنان به میزبانی میدان امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه کسانی که پشت به‌نظام اسلامی کنند جایی جز زباله‌دان تاریخ نخواهند داشت، تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی مردمی بودن است لذا آنانی که از کشتی نظام پیاده شوند، محکوم‌به فنا هستند.

وی افزود: نظام اسلامی ایران یک موهبت الهی است که بر پایه مبانی اسلام، ولایت فقیه و حمایت مردمی پایه‌گذاری شده است لذا باید با چنگ و دندان از آن مراقبت کرد چراکه دشمنان در اندیشه توطئه‌های فراوانی علیه این انقلاب هستند.

استقلال یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه محافظت از انقلاب و آرمان‌های آن، دشمنان را مایوس می‌کند، تاکید کرد: امروز به دلیل توسل به ارزش‌ها، حمایت از ولایت فقیه و حضور مردمی، بهار انقلاب بی خزان خواهد بود و دشمنانی که فکر می‌کنند این نظام و انقلاب محکوم‌به نابودی است باید بدانند که این آرزوی غیرواقعی‌شان را به گور می‌برند.

مظفر بابیان اینکه استقلال یکی از مهمترین دستاوردهایی است که مردم ایران به برکت انقلاب آن را به دست آورد، گفت: انقلاب ما در زمانی رخ داد که غالب کشورهای جهان به یکی از دو بلوک قدرتهای غرب و شرق وابسته بودند اما با ساختارشکنی که امام خمینی(ره) صورت دادند، امروز ایران اسلامی به یکی از مستقل‌ترین کشورهای جهان بدل شده است.

وی افزود: استقرار نظام ولایی دیگر ویژگی و یا دستاورد انقلاب اسلامی است که آن‌هم به برکت تفکر امام خمینی(ره) و دین مبین اسلام بر کشور حاکم شد لذا ما معتقد هستیم که در مکتب تشیع مقوله ولایت فقیه در راستای ولایت انبیاء و امام زمان(عج) محسوب می‌شود و این امر در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقشی موثر داشت.

پایه‌گذاری نظام ایران بر دو پایه اسلامیت و جمهوریت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تحقق شرط اسلامیت برای جمهوری و حاکمیت را دیگر ویژگی بارز انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) دانست و تاکید کرد: مکتب انقلاب اسلامی بر اساس تفکر شیعی می‌گوید جمهوری بدون دین مبین اسلام و تعالیم آن نمی‌تواند بشر را به سعادت حقیقی که همانا رسالت جامعه ولایی است برساند و این به مثابه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره مورد تاکید قرار دارد.

مظفر بابیان اینکه صاحبان اصلی نظام اسلامی مردمی هستند که به دین مبین اسلام و مکتب تشیع ایمان‌دارند، گفت: امام خمینی(ره) نشان دادند که جمهوری اسلامی مبتنی بر دو پایه اسلامیت و جمهوریت پایه‌گذاری می‌شود و لذا این تفکر شیعی بود که با مقبولیت مردمی نیز مواجه و سرانجام موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آورد چراکه اسلام عامل مشروعیت نظام و حضور و پشتیبانی مردمی، عامل مقبولیت نظام محسوب می‌شود.

وی افزود: ترکیب اسلام و جمهوری ویژگی‌هایی را به مردم می داد که فقر آن‌ها را در دوران استبداد شاهنشاهی به شدت احساس می‌کردند لیکن این مردم که تشنه آزادی، اسلام و تعالی بشری بودند به خوبی از انقلاب اسلامی استقبال کردند و انقلاب اسلامی نیز بر پایه جمهوریت و اسلامیت نظامی متعلق به مردمی که دست به سوی آسمان دراز کرده اند را به آن‌ها هدیه داد.

خسارت ۹۰۰ هزار میلیارد دلاری دشمنان در جریان جنگ تحمیلی به ایران

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام بابیان اینکه این انقلاب به راحتی به دست نیامد و درراه پیروزی و تعالی آن طی چهار دهه دشمنان عداوت‌های بسیاری را علیه ما انجام دادند، تاکید کرد: ترور استوانه‌های فکری نظام در ابتدای انقلاب دشمنان را در این اندیشه نگه‌داشته بود که با این اقدامات می‌توان انقلاب را تضعیف و از مسیر خود خارج کرد درحالی که حضور مردم با بصیرت ایران اسلامی در بزنگاه‌های انقلاب نشان داد این آرزو به گور رفتنی است.

مظفر بابیان اینکه وقتی دشمنان از ترورها و دلسردی مردم، مایوس شدند، جنگ علیه ایران اسلامی را حمایت کردند، تاکید داشت: دشمنان در جریان جنگ تحمیلی ۹۰۰ هزار میلیارد دلار به کشور ما خسارت زدند و این امر برای کشوری که در سال های نخست انقلاب و ریشه‌کنی ۲۵قرن نظام استبدادی است، می‌توانست امری بسیار قابل توجه باشد همچنین دشمنان در سال‌های بعد تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و جنگ فرهنگی را نیز علیه ما آغاز کردند اما چه شد که در این بین مردم ما نه تنها تسلیم نشدند، بلکه پیشرفت نیز کردند؟ که پاسخ این سوال را باید بر پایه آرمان های انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردمی در صحنه‌های مختلف در حمایت از ولایت فقیه جستجو کرد.

وی افزود: نظام اسلامی با رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری همواره در بدترین شرایط نیز راه پیشرفت را طی کرده است لیکن باید گفت بیانات معظم له، به مثابه همان حبل‌المتین جامعه اسلامی محسوب می‌شود که در کنار آن به مثابه عمود خیمه ولایت می توان به پیشرفت دست‌یافت.

دستاوردهای ایران در طول انقلاب انکار ناپذیر است

عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام بابیان اینکه ملت‌های بی‌مسئولیت، بی‌اراده، ترسو و بی عرضه نمی‌توانند قلل متعددی را فتح کرده و نامشان را جاودان کنند، تاکید داشت: مردم ایران اسلامی با بصیرتی مثال‌زدنی و با حضور در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی، نشان می دهند که دشمنان نمی‌توانند با هیچ فشاری آنان را از میسر انقلاب و پیشرفت منحرف کنند اما مسئولان نباید به سبب این حضور مردم تصور کنند که مشکلی در کشور وجود ندارد و می‌بایست در رفع مشکلات کوشش بیشتری صورت دهند.

مظفر بابیان اینکه در کشور مشکلاتی نیز وجود دارد اما برخی می‌خواهند ناکارآمدی‌ها را به گردن نظام بی اندازند در حالی که این تفکر نادرست است، گفت: دستاوردهایی که ایران اسلامی در طول انقلاب کسب کرده انکار ناپذیر است و نمی‌توان این پیشرفت‌ها را نادیده گرفت اما در این مقطع، سخن مردم این است که ما به خاطر انقلاب به صحنه آمده‌ایم اما از عملکردها ناراضی هستیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.