سنندج- مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: مردم کردستان در طول عمر بابرکت نظام مبارزه سنگینی را پا به پای نیروهای مسلح برای عظمت ایران داشتند که نام پیشمرگان مسلمان کرد به عنوان نماینده شایسته مردم کردستان در تاریخ ثبت شده است.

امروز زمان امتیازدادن دشمن است/وارد فصل جدیدی از تاریخ انقلاب شده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن سنندج، اظهار کرد:  مردم کردستان در طول عمر بابرکت نظام مبارزه سنگینی را پا به پای نیروهای مسلح برای عظمت ایران داشتند که نام پیشمرگان مسلمان کرد به عنوان نماینده شایسته مردم کردستان در تاریخ ثبت شده است.

وی افزود: کردستان ایران سرفرازترین بخش در بین کردستان کشورهای همسایه است و مردم این خطه با تاسی از منویات امام و رهبری همواره با درک بالای سیاسی و اجتماعی در برابر انواع هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: دشمن با تمام توان برای خدشه‌دار کردن صفوف وحدت و انسجام بین ملت ایران استفاده کرد اما ملت قهرمان ایران با همدلی و انسجام در برابر فتنه ضد انقلاب و هجمه دشمن بعثی ایستاد.

شریف خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به سرکردگی جبهه استکبار توطئه داعش را به راه انداختند تا منطقه را ناامن کنند و با رفراندوم ساختگی به دنبال جدایی کردستان از عراق بودند که با هوشیاری مردم مقاوم منطقه و قدرت نرم‌افزاری انقلاب اسلامی این توطئه‌ها نیز نقش بر آب شد.

وی افزود: قدرت نرم‌افزاری ایران اسلامی در ۶ روز توطئه جدایی کردستان از عراق را خنثی کرد و هدف اسرائیل برای تبدیل‌شدن به همسایه شمال غربی ایران را به رویایی پوچ برای آنها تبدیل کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دفاع از آرمان‌های مردم اهل سنت و ستمدیده فلسطین وظیفه خویش دانسته و پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری با تمام توان در مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم ایستاد چرا که اراده خداوند بر این مقرر شده است که مردم منطقه با تاسی از سیره رسول الله(ص) برای دفاع از کیان کشورهای خویش همت گمارند.

وی افزود: معرفی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشان از درماندگی دشمنان و زمینه‌ساز وحدت و انسجام امت اسلامی است.

شریف خاطرنشان کرد: امروز مردم منطقه هوشیارتر از همیشه در برابر توطئه دشمنان ایستاده‌اند.

وی افزود: جبهه استکبار مدعی حقوق بشر هستند در حالی که به صورت عملی از سازمان جنایتکار منافقین هستند که بیش از ۱۷ هزار ایرانی را به شهادت رسانده است.

شریف اظهار کرد: رشد و پیشرفت کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب سردرگمی دشمنان شده در حالی که در چهار دهه اخیر تنها جمعیت کشور دو برابر شده و میانگین پیشرفت‌های ما در بسیاری عرصه‌ها ۱۶ برابر شده است.

وی افزود: مردم بزرگترین سرمایه نظام است و امروز ایران امن‌ترین کشور منطقه است و هم اکنون وارد فصل جدیدی از تاریخ انقلاب شده‌ایم که شکوفایی اقتصادی با بهره‌مندی از امنیت پایدار است.

مسوول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: ایجاد شغل برای جوانان سخت‌تر از اقتدار نظامی و خودکفایی در عرصه تجهیزات نظامی نیست و ایجاد اشتغال و رفع دغدغه معیشتی با همدلی همه مسولان محقق خواهد شد.

وی افزود: امروز زمان امتیازدادن دشمن است چرا که هم‌اکنون ایران اسلامی کشوری مستقل و تاثیرگذار در جهان است.

شریف خاطرنشان کرد: امروز بحران رهبری برای تمامی کشورهای منطقه و جهان مشهود است اما ملت ایران به فضل الهی با بهره‌مندی از نعمت رهبری قله‌های عزت و تعالی را فتح می‌کنند.

وی افزود: امروز دست دشمن برای ما رو شده است و از سال‌ها قبل می‌دانستیم که بعد از داعش توطئه تجزیه عراق را خواهید داشت و با هوشیاری مردم کرد عراق این توطئه را خنثی کردیم و بدانید که دیگر توطئه‌ها را خنثی خواهیم کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.