رشت- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در آئین افتتاح جایگاه سایه سار کلاشم به تعدد مجتمع های خدماتی رفاهی و بین راهی اشاره کرد و گفت : « امروز آنچه مسافر را از جاده خارج می کند صرفاً آمپر بنزین ماشین نیست بلکه نوع و کیفیت خدمات ارائه شده توسط این مجتمع های بین راهی است.»

مجتمع های خدماتی بین راهی در ارائه خدمات به مسافران از یکدیگر پیشی بگیرند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان؛  مدیر منطقه گیلان تنوع و کیفیت خدمات ارائه شده در مجتمع های خدماتی را به عنوان جاذبه های توریستی عنوان کرد و افزود: « توقف در مجتمع های خدماتی و بهره مندی از این خدمات رفاهی امروزه باید بخشی از سفر و اقامت مسافر باشد، بنابراین باید امکانات زیادی در این مجتمع ها ایجادشود و باید از جایگاه محوری خارج و کلیه خدمات مربوط به این سفر را در برگیرد . »

وی ضمن تقدیر از مالکین این مجتمع های خدمات رفاهی که با سرمایه گذاری در بخش خصوصی امکان استفاده لازم از سفر را برای ارباب رجوع فراهم کرده اند نسبت به درآمدزایی این مجتمع ها برای مالکین نیز باتوجه به استقبال مردم ابراز امیدواری کرد .

در آئین افتتاح جایگاه سایه سار ، دلخوش ، نماینده مردم صومعه سرا ، فتح الهی ، فرماندار شهرستان صومعه سرا ، نازک کار ، مدیر کل اداره راهداری و حمل ونقل جاده های  و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند .

مجتمع خدمات رفاهی سایه سار در زمینی به مساحت سه هزار و ۹۶۰ متر مربع در مسیر رشت به فومن ازتوابع ناحیه صومعه سرا واقع شده و با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و کارگروه اشتغال استان ساخته شده است .  

این جایگاه دارای سه سکو، شش تلمبه و ۲۴ نازل  می باشد و امکان اشتغالزایی برای ۱۱ نفر بطور مستقیم و ۴۵ نفر را به طور غیرمستقیم فراهم آورده است .

از دیگر پروژه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در ایام ا... دهه فجر امسال  جایگاه مبصردرشهرستان املش ازتوابع ناحیه رودسر است که با حضور فرماندار و بخشدار املش و جمعی از مسئولین این شهرستان در روز پنج شنبه  ( ۱۹ بهمن ماه ) افتتاح شد .

این جایگاه با زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع ، دارای سه سکو ، هفت تلمبه و ۲۲ نازل می باشد و  بالغ بر ۴۰ میلیارد از محل اعتبارات بخش خصوصی هزینه داشته است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.