تولیت آستان قدس رضوی گفت: با اینکه شرایط اضطراری در این منطقه پایان یافته و بسیاری از دستگاه‌ها روند خدمت رسانی را متوقف کرده‍‌اند اما خادمان بارگاه منور رضوی در سرپل ذهاب همچنان مشغول خدمت رسانی هستند و خواهند بود.

ادامه خدمت رسانی‌های آستان قدس رضوی به مناطق زلزله زده غرب کشور

به گزارش قدس آنلاین،   حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در برنامه زنده تلویزیونی سیمای خراسان جنوبی، اظهار کرد: مردم ساکن در خراسان رضوی، جنوبی و شمالی را مجاوران بارگاه حضرت رضا(ع)  و خدمت به آنان را وظیفه خود می‌دانیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: لایروبی ۷۰ قنات در استان خراسان جنوبی در دستور کار آستان قدس رضوی قرار دارد، در نهبندان یک مجتمع خدماتی و فرهنگی از سوی آستان قدس رضوی درحال ساخت است.
وی افزود: برای خدمت رسانی شایسته به زائرانی که از مرز پاکستان به زیارت حضرت رضا علیه السلام مشرف می‌شوند، اقدمات لازم درحال انجام است.
حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: آستان قدس به محض وقوع زلزله کرمانشاه، همراه با دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان در مناطق زلزله زده حضور یافت. با اینکه شرایط اضطراری در این منطقه پایان یافته و بسیاری از دستگاه‌ها روند خدمت رسانی را متوقف کرده‌اند اما خادمان بارگاه منور رضوی در سرپل ذهاب همچنان مشغول خدمت‌رسانی هستند و خواهند بود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.