ملت شریف و نجیب ایران چهار دهه پیش امتحان خود را به خوبی پس داده است با انکه در برخی مقاطع عملکرد برخی ازمسولان چنان مورد تایید نبوده اما مردم با اعتقاد به آرمانهای امام و انقلاب همچنان در برابردشمنان ایستاده اند ، این ایستادگی تنها به جهت حاکمیت اسلام عزیز و همان آرمان‌های انقلاب است،ملت ،مسلمان است و تا پای جان از آرمانهای امام و انقلاب حمایت می کند.ملتی رستگار است که پایبند آرمانهای انقلاب ونظام باشد. بی شک اگر مسولین به اصطلاح عرف مردم دار باشند قطعا به نظام امیدوارتر می شوند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات غرض ورزان را به هم ریخت

قدس آنلاین- حجت الاسلام والمسلمین سهراب مظفری میانجی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن معادلات مغرضین نظام اسلامی را به هم ریخت به قدس آنلاین گفت: با توجه به اینکه همواره تکیه مقام معظم رهبری و امام (ره) حضور مردم در صحنه بوده به این دلیل که مشارکت سیاسی مردم معادلات مغرضین اسلام وانقلاب را به هم می ریزد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری با شکوه و غیر قابل قیاس با هر چیز دیگری بود. مسلما مردم روز گذشته در حمایت از نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و ایمان و باورشان به میدان آمدند هرچند که بسیاری از مردم از دولت و نظام مطالبات سیاسی و اقتصادی دارند اما این موضوع باعث عدم مشارکت آنها در صحنه دفاع از ارزشها وآرمانهای متعالی شان نشد. وی ادامه داد: به هر حال اینکه مردم از مسوولین مطالبه گری دارند بسیار مطلوب است چرا که این موضوع منجر به افزایش خروجی عملکردها و تحقق وعده ها و جریان سازی شده و سرعت فعالیتها را شتاب می دهد، کما اینکه اسلام نیز جامعه بدون تحول را جامعه ای مرده می پندارد. هر چند در عرصه های فرهنگی وعلمی تحولات مطلوبی صورت گرفته اما با توجه به توقع ملت وعظمت انقلاب توقع بیش از این بوده و هست.

مظفری میانجی با اشاره به شور آفرینی مردم در تبعیت از رهبری و آرمانهای انقلابی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم در حدیثی می فرمایند: (کلکم مسئول و کلکم راع) مسوول بودن و عدم تفاوت نسب به آنچه در جامعه اسلامی می گذرد وظیفه یکایک مسلمانان است که  در کلام گهربار پیامبر اکرم بدان تاکید شده است. مسوولیت پذیری و وفای به عهد در راه ایمان و اعتقاد بر هر مسلمانی واجب وحائز اهمیت است. پیروزی انقلاب اسلامی ایران  که مرهون خون شهدای انقلاب و ماندگاری آن ماحصل تلاش های ملت مومن و شهیدان جان بر کف است سی و نهمین سالگرد پیروزی خود را با شکوه هر چه تمام پشت سر گذاشت، شکوهی که مردم خالق آن بودند یک بار دیگر در عرصه های جهانی و در پیش نگاه دشمنان اسلام و انقلاب نشان داد علی رغم مشکلات مختلف میلیون ها ایرانی به عشق وطن و انقلاب و رهبرشان یکبار دیگر با آرمان های امام(ره)   میثاق بستند.

نماینده مراجع عظام آیات شبیری  زنجانی و علوی گرگانی درتهران در این باره تصریح کرد: صیانت از انقلاب اسلامی از وظایف یکایک مسلمانان عزیز ایران است چرا که به عنوان مسلمان باید از صیانت بزرگان دینی از جمله امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام وحضرت خدیجه سلام الله علیه از دین اسلام الگو برداری کنیم. اولین انقلاب اسلامی تاریخ  ماحصل وحدت و شکوه پیمان سه انسان آسمانی بود، بزرگانی که تا آخرین لحظات زندگی بر عهد و پیمانی که در راستای صیانت از ارزشهای اسلامی بسته بودند ماندند وبا بذل جان ومال خود نشان دادند آنچه خداوند متعال می خواهد باید عملی و به منصه ظهور برسد.

این استاد حوزه درباره ایستادگی در برابر دشمن بیان داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگرفته و وامدار انقلاب بزرگ محمدی است. انقلابی که هزینه های زیادی برای ماندن بر آرمانهایش داده است ازاین رو لازم به تاکید است تا جوانان و نوجوانان بدانند هر انقلابی جهت نیل به اهداف و آرمان‌هایش هزینه هایی دارد، ایستادگی در برابر دشمنی که تنها به سرسپردگی و اطاعت محض و خواری و ذلت ایران راضی می شود هزینه دارد. استقلال ایران خوار چشم دشمنان است چرا که حاکمیت و نظام قبل از جمهوری اسلامی ایران بله قربان گوی غرب به ویژه آمریکا بود حال که نزدیک به چهار دهه از استقلال و عدم تبعیت ایران از استکبار جهانی می گذرد مسلما دشمن به دنبال ضربه زدن بر آرمانها واهداف بلند جمهوری اسلامی ایران است.

مظفری میانجی دراین باره خاطر نشان کرد: ایستادگی ملت سرافراز ایران که منجر به پیشرفت علمی در عرصه های مختلف شد توانست دشمن را در عرصه های مختلف شکست دهد و قدرت پوشالی دشمنان اسلام را در رویارویی با عظمت وشکوه اسلامی به نمایش بگذارد. پیشرفت جوانان ایران وحضور مردم در صحنه های حمایتی از نظام دشمن را آشفته و نگران کرده به نحوی که با ابزار و قدرت خود در منطقه به دنبال به چالش کشیدن امنیت امروز ایران  ماست. هر چند دشمن نقشه های متعددی را از چهل سال پیش برای نابودی نظام اسلامی ایران کشیده اما اقتدار مردمی در کنار رهبری های خردمندانه رهبران انقلاب باعث خنثی شدن نقشه های دشمن شده است.

 این استاد اخلاق در توصیه ای به مسوولین گفت: ملت شریف و نجیب ایران  چهار دهه پیش امتحان خود را به خوبی پس داده است با انکه در برخی مقاطع عملکرد برخی ازمسولان چنان مورد تایید نبوده اما مردم با اعتقاد به آرمانهای امام و انقلاب همچنان در برابردشمنان ایستاده اند، این ایستادگی تنها به جهت حاکمیت اسلام عزیز و همان آرمان‌های انقلاب است، ملت، مسلمان است و تا پای جان از آرمانهای امام و انقلاب حمایت می کند. ملتی رستگار است که پایبند آرمانهای انقلاب ونظام باشد. بی شک اگر مسولین به اصطلاح عرف مردم دار باشند قطعا به نظام امیدوارتر می شوند.

وی دراین باره افزود: انقلاب اسلامی ایران عظمت شیعه و آبروی آن در جهان است از این جهت برتمامی مسوولان نظام واجب است تا در برابر این ملت خاضعانه حاضر شده و خدمتگزار آنها باشند. جهد و تلاش مسولان در راستای خدمت گزاری به نظام از جمله وظایف آنها در قبال دین ومردم ایران است، چرا که در شرع مقدس بعد ازعمل به واجبات بر خدمت به خلق الله تاکید شده است و هیچ عمل خیری به اندازه ی خدمت به مردم ثواب و حسنه ندارد، از این رو مسئولان حقیقتا باید خود را خادم ملت بدانند و با روی باز و بدون منت به آنها خدمت کنند.

حجت الاسلام مظفری میانجی افزود: بی تردید زمانی که مردم شاهد فاصله گرفتن مسوولین از آموزه های دینی می شوند از مسوولین فاصله می گیرند، چرا که مقتدای این ملت امیرالمؤمنین علی علیه السلام است که درمشاهده  خیانت و چپاول بیت المال مسئولان زمان خود  اغماض نکرد و کوتاه نیامد، ولو آن مسئول پسر عموی خودش مثل عبدالله بن عباس بوده باشد، همه‌ی ما ملت ایران نیز این توقع را داریم که احکام اسلام عزیز بطور کامل و برای همه یکسان اجرا شود و مسئولان با مردم صادق باشند، آن زمان  ملت ایرا از تمام وجاهت های بدست آمده و قداست های نظام و انقلابشان تا سرحد جان حمایت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.